کد مطلب: ۴۹۲۸۲۰

خرید دستگاه تقطیر یا عرقگیر گیاهی در صنعت

خرید دستگاه تقطیر یا عرقگیر گیاهی در صنعت

در سال‌های اخیر سایت‌های خرید و فروش آنلاین تجهیزات صنعتی برای ایجاد سهولت بیشتر در خرید و فروش تجهیزات صنعتی ایجاد گردیده است. سایت ویترین نت یک از پلتفرم‌های ایرانی پیشرو در زمینه واسطه‌گری خرید و فروش تجهیزات صنعتی، تجیهزات صنایع غذایی و دستگاه‌ تقطیر است که با ایجاد یک بازار اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی تسهیلاتی را برای خریداران و فروشندگان تجهیزات صنعتی ایجاد کرده است.

خرید و فروش آنلاین تجهیزات صنعتی شاید ترکیب ناآشنایی برای شما باشد اما امروزه خرید آنلاین بخش مهمی از تراکنش‌های مالی را در هر صنعت به خود اختصاص داده است. اگر فکر می‌کنید این خرید و فروش آنلاین به لباس و کفش و گوشی موبایل محدود می‌شود سخت در اشتباهید. تا به حال به این فکر کرده‌اید که بخواهید تجهیزات صنعتی یا تجهیزات صنایع غذایی یا حتی یک دستگاه تقطیر را آنلاین بخرید؟ دستگاه‌ها و تجهیزات کشاورزی مثل سمپاش و علف‌زن را چطور؟ می‌دانستید تجهیزات رستوران یا کافی‌شاپ تازه تاسیس خود را آنلاین سفارش دهید؟ اگر به دنبال خرید تجهیزات صنعتی یا تجهیزات صنایع غذایی، ادوات کشاورزی و باغبانی، تجهیزات بسته‌بندی، تجهیزات و دستگاه‌های رستوران و کافی‌شاپ و مانند این‌ها هستید یا این تجهیزات و ادوات را تولید یا وارد می‌کنید، بد نیست تا انتهای این گزارش همراه باشید.

می‌خواهید کسب و کاری جدید راه‌اندازی کنید یا می‌خواهید با خرید تجهیزات و دستگاه‌های جدید کسب و کار خود را گسترش دهید؟

زمانی تولیدکنندگان مواد غذایی و کاربران تجیهزات صنعتی، صنایع غذایی و دستگا‌ه‌های تقطیر و صاحبان کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها ناچار به مراجعه مستقیم به تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات مورد نظر خود بودند. مشکل اصلی در این مراجعات مستقیم عدم شفافیت قیمت و نیز عدم ارائه اطلاعات کافی از توانایی‌ها و مشخصات تجهیزات توسط تولیدکنندگان یا واردکنندگان بود. همچنین افرادی که علاقمند به شروع یک کسب و کار جدید یا خرید تجهیزات بودند اطلاعات کامل و دقیقی در این مورد نداشتند و مرجع مورد اطمینانی برای کسب آگاهی از این اطلاعات به سختی یافت می‌شد.

در سال‌های اخیر سایت‌های خرید و فروش آنلاین تجهیزات صنعتی برای رفع این مشکل و ایجاد سهولت بیشتر در خرید و فروش تجهیزات صنعتی ایجاد گردیده است. سایت ویترین نت یک از پلتفرم‌های ایرانی پیشرو در زمینه واسطه‌گری خرید و فروش تجهیزات صنعتی، تجیهزات صنایع غذایی و دستگاه‌ تقطیر است که با ایجاد یک بازار اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی تسهیلاتی را برای خریداران و فروشندگان تجهیزات صنعتی ایجاد کرده است. اگر می‌خواهید با خرید تجهیزات جدید، کسب و کار خود را گسترش دهید یا اگر می‌خواهید کسب و کار جدیدی شروع کنید و به تجهیزات صنعتی، تجهیزات صنایع غذایی یا دستگاه تقطیر نیاز دارید کافی‌ست تا به این سایت مراجعه کنید و گستره وسیعی از انواع تجهیزات و مشخصات کامل و قیمت به‌روز آن‌ها را مطابق با نیاز و توانایی خود بررسی و مقایسه کنید. اما اگر در این زمینه اطلاعات کافی و تخصصی ندارید جای نگرانی نیست. سایت ویترین نت با همکاری کادری حرفه‌ای و متخصص، مشاوره تخصصی رایگان را هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری ارائه می‌دهد تا بتوانید بهترین انتخاب را مطابق با نیازهای خود داشته باشید و کسب و کار خود را آگاهانه شروع کنید. کافی است شماره تماس و محصول مورد نظر خود را در سایت ثبت کنید تا کارشناسان ویترین‌نت با شما تماس بگیرند.

e4rfsd

تولید کننده تجهیزات صنعتی و صنایع غذایی، تجهیزات کشاورزی و بسته‌بندی هستید یا آن‌ها را وارد می‌کنید؟

اگر تولیدکننده تجهیزات صنعتی و صنایع غذایی یا دستگاه تقطیر هستید یا این تجهیزات را وارد می‌کنید و نیازمند یک ویترین مناسب برای عرضه تجهیزات هستید و زمان و انرژی کافی برای معرفی کالا و تجهیزات خود به مشتریانتان را ندارید، می‌توانید وظیفه مارکتینگ و بازاریابی تجهیزات و تولیدات خود را به ویترین‌نت بسپارید و با کاستن از دغدغه یافتن مشتری برای تجهیزات خود، انرژی خود را معطوف به تجارت و تولید خود کنید. بازار اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی ویترین نت پل ارتباطی بین شما و مشتریانتان خواهد بود تا تجهیزاتتان را زودتر از آن‌چه که فکرش را کنید بفروشید. عضویت و فروش در این سایت آسان و سریع است و اگر هر گونه سوال یا مشکلی داشتید می‌توانید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید یا آنلاین گفتگو کنید. تیم پشتیبانی ویترین‌نت سریع و کامل به شما پاسخ می‌دهد.

76uyhg

از ترازو تا تنور!

بازار اینترنتی خرید و فروش تجهیزات و دستگاه‌های صنعتی ویترین‌نت گستره وسیعی از تجهیزات صنعتی، تجهیزات صنایع غذایی و دستگاه‌های تقطیر را پوشش داده است. از کوچک‌ترین وسایل و تجهیزات و ملزومات جانبی دستگاه‌ها تا بزرگ‌ترین ماشین‌ها و دستگاه‌های خطوط تولید. مشخصات و تصاویر کالاها در سایت کامل و قیمت آن‌ها به‌روز است. اسامی زیر خلاصه‌ای از فهرست بلند تجهیزات و دستگاه‌هایی است که می‌توانید در بستر ویترین‌نت و با اطمینان خاطر آن‌ها را بخرید یا بفروشید:

تجهیزات صنایع غذایی

  • ماشین‌آلات آماده سازی محصول (دستگاه تقطیر، کره‌گیری، آبگیری صنعتی و …)
  • تجهیزات صنعتی آشپزخانه (تجهیزات فست‌فود و رستوران، نوشیدنی و …)
  • تجهیزات نانوایی (خمیرگیر، چانه‌گیر، پخت نان و …)
  • تجهیزات کافی‌شاپ (بلندر، قهوه‌ساز، وافل‌ساز و …)
  • تجهیزات قنادی (شکرساب، قیف‌زن، میکسر و …)
  • دستگاه برش کیک
  • دستگاه‌های ضدعفونی کننده (دست، سطوح، میوه و سبزیجات، خطوط تولید و …)‌

تجهیزات صنایع بسته‌بندی

  • دستگاه بسته‌بندی (شیرینگ، دوخت پلاستیک، وکیوم و …)
  • ملزومات بسته‌بندی (جت پرینتر، تاریخ زن، کارتریج جت پرینتر و …)

تجهیزات صنعت کشاورزی و باغبانی

  • تجهیزات و لوازم آبیاری (مخزن آب، پمپ آب، شیرآلات آبیاری و …)
  • ماشین‌آلات کشاورزی (تراکتور، کمباین، خرمن کوب و …)
  • ادوات کشاورزی (هد ذرت، چغندر کن، شخم زن و …)
  • ادوات و لوازم باغبانی (علف‌زن، چمن‌زن، سم‌پاش و …)
  • قطعات و لوازم جانبی کشاورزی (تیغه علف‌زن، برگ جمع‌کن، داس کشاورزی و …)

به خود تردید راه ندهید!

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات در خریدهای اینترنتی، عدم اعتماد خریداران به واسطه عدم مراجعه حضوری و عدم شناخت شخص فروشنده است. فروشندگان آنلاین ملزم به اخذ نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند. بهتر است بدانید ویترین نت نماد اعتماد الکترونیکی دوستاره دارد و عضو اتحادیه‌ کسب و کارهای مجازی است. اگرچه همین دو ویژگی باعث می‌شود تا خیال شما از بابت خرید از این پلتفرم راحت باشد اما ویترین نت نهایت تلاش خود را کرده است تا هنگام خرید کوچکترین تردیدی به خودتان راه ندهید.

یکی از ویژگی‌های متمایز این پلتفرم انتشار نظرات مشتریان و خریداران تجهیزات است. شما می‌توانید با مراجعه به این سایت از تجربیات و نظرات همکاران خود پس از خرید از ویترین نت مطلع شوید. اما این تمام ماجرا نیست. ویترین‌نت تا ۷ روز پس از خرید کالای شما را مرجوع می‌کند و وجه پرداختی را بدون کم و کاست عودت می‌دهد. همین حالا تجهیزات مورد نیاز خود را از میان بیش از دو هزار محصول با قیمت به‌روز سفارش دهید و ۲ تا ۵ روز بعد در محل خود تحویل بگیرید. هر کجای ایران باشید و یا حتی هر کجای جهان!.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.