کد مطلب: ۵۷۶۶۳۴

خرید شیشه شیر برای نوزاد

خرید شیشه شیر برای نوزاد

اگر نوزاد شما از شیرخشک استفاده می‌‌کند خرید شیشه شیر اهمیت بسیار بالایی خواهد داشت. انتخاب نامناسب می‌‌تواند مشکلات مختلفی را برای نوزاد ایجاد کند. از جمله این مشکلات می‌توان به نفخ، شکم درد یا کولیک اشاره کرد. بنابراین بهتر است با یک تحقیق ساده بهترین نوع شیشه شیر را خریداری کنید.

انتخاب شیشه شیر مناسب برای نوزادان یکی از موضوعات مهمی است که والدین باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. زیرا استفاده از شیشه شیر نامناسب ممکن است موجب مشکلاتی همچون کولیک، نفخ یا شکم درد در نوزادان گردد. با توجه به اینکه برندهای مختلفی از شیشه شیر در بازار موجود است و همچنین انواع مختلفی دارد. بنابراین خرید شیشه شیر مناسب برای نوزاد باید با حساسیت بالایی انجام شود. در ادامه می‌خواهیم در مورد دو برند عالیی شیشه شیر که مربوط به دکتر براون و فیلیپس اونت است اطلاعاتی را در اختیار شما دوستان عزیز قرار دهیم با ما همراه باشید.

خرید شیشه شیر برای نوزادان:

ابتدا بهتر است بدانیم که خرید شیشه شیر برای کدام نوزادان مناسب است؟ در واقع بعضی از والدین تصور می‌کنند، تنها نوزادانی که می‌خواهند با استفاده از شیر خشک تغذیه شوند نیاز به استفاده از شیشه شیر دارند. اما این گونه نیست و حتی نوزادانی که با استفاده از شیر مادر تغذیه می‌شوند ممکن است به شیشه شیر نیاز داشته باشد.

ممکن است در یک زمان مادر مجبور شود با استفاده از شیردوش، شیر خود را برای کودک فراهم کند تا در زمان غیبت کودک با استفاده از آن شیر تغذیه شود. پس در این هنگام نیاز است از شیشه شیر برای این کار استفاده گردد. بنابراین با اطمینان می‌توان گفت که تمام نوزادان برای استفاده از شیر مادر یا شیر خشک به شیشه شیر نیاز دارند.

شیشه شیر دکتر براون:

خرید شیشه شیر اهمیت بسیار زیادی دارد. همان طور که گفته شد انتخاب مناسب شیشه شیر باعث می‌‌شود تا از بروز نفخ یا کولیک در کودک جلوگیری گردد. یکی از معتبرترین برندها در این زمینه شیشه شیر دکتر براون می‌باشد که به عنوان یک محصول آنتی کولیک و ضد نفخ شناخته شده است. در واقع این مارک شیشه شیر دارای طرحی بسیار منحصر به فردی می‌باشد که شبیه به سینه مادر است. علاوه بر آن از ترکیب شدن هوا با شیر جلوگیری می‌‌کند که این موضوع می ‌تواند از بروز مشکلات مختلف مانند نفخ، کولیک و حتی دل درد در نوزاد جلوگیری کند. در واقع دکتر براون یک مارک بسیار معتبر می‌باشد که انواع شیشه شیر، برس شستشو، سر شیشه شیر و‌… را در طرح‌های مختلف تولید می‌کند. شما می‌توانید برای خرید شیشه شیر دکتر براون ویژگی‌های مختلف آن را مورد بررسی قرار دهید و یک انتخاب مناسب برای نوزادتان داشته باشید.

به طور کلی می‌توان گفت شیشه شیر دکتر براون یک مارک آمریکایی است و برای نوزادانی که دچار دل‌پیچه می‌‌شوند یک انتخاب عالی به شمار می‌رود.

خرید شیشه شیر دکتر براون 3edfv

شیشه شیر فیلیپس اونت:

شیشه شیر فیلیپس اونت یکی از بهترین مارک‌های شیشه شیر برای نوزادان به‌ شمار می‌‌رود. زیرا حالت نچرال دارد و سر شیشه شیر آن کاملا انعطاف‌پذیر و پهن می‌باشد. سر این شیشه شیرها کاملا نچرال طراحی شده است و شبیه به سینه مادر می‌باشد. در واقع می‌‌توان گفت سر این شیشه شیرها با ریتم شیر خوردن نوزاد منقبض و منبسط خواهد شد. شیشه شیرهای فیلیپس اونت به گونه‌‌ای خاص طراحی شده‌اند که از ورود هوا به شیر جلوگیری می‌‌کنند. بنابراین از بروز نفخ در نوزاد پیشگیری خواهد کرد. به همین دلیل یکی از محبوب‌ترین محصولات در این زمینه به شمار می‌رود و بسیاری از افراد برای خرید شیشه شیر از مارک استفاده می‌کنند.

همان‌طور که گفته شد شیشه شیر فیلیپس اونت به صورت نچرال و شبیه سینه مادر طراحی شده است. بنابراین برای والدینی که می‌‌خواهند نوزاد خود از سینه مادر زده نشود یک انتخاب عالی به شمار می‌‌رود.

خرید شیشه شیر فیلیپس اوت

مزایای شیشه شیر دکتر براون و فیلیپس اونت چیست؟

بهتر است در هنگام خرید شیشه شیرها مزایای آنها را در نظر بگیرید. در واقع می‌‌توان گفت شیشه شیر دکتر براون و شیشه شیر فیلیپس اونت فوق‌العاده هستند که دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشند. از جمله مزایای این شیشه شیرها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • هر دوی این شیشه شیرها ضد نفخ می‌باشد‌. اما بهتر است بدانید که شیشه شیر دکتر براون یک مزیت بهتری نسبت به فیلیپس اونت دارد و آن این است که دارای یک لوله آنتی کولیک می‌باشد. این موضوع باعث می شود تا نوزاد در هنگام استفاده از شیشه شیر دچار کولیک نگردد.
  • هر دوی این محصولات از مواد بسیار عالی تولید شده‌اند و از مواد مضری مانند BPA در تولید آنها استفاده نشده است.
  • سر شیشه شیر فیلیپس اونت به گونه‌‌ای طراحی شده است که برای همه شیشه شیرهای این مارک در سایزهای مختلف مناسب می‌باشد.
  • یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید شیشه شیر باید به آن توجه کنید جنس بدنه می‌باشد که در هر دوی این مارک‌ها جنس بدنه پلی پروپیلین است.
  • به این موضوع دقت داشته باشید که در هنگام انتخاب یک شیشه شیر مناسب باید به سر آن توجه کنید و شیشه شیری را انتخاب نمایید که دارای سر ارتودنسی باشد تا از کج شدن دندان‌های نوزاد جلوگیری کند. این موضوع در هر دوی این شیشه شیرها رعایت شده است. توجه داشته باشید که این موضوع بسیار مهم است و سر شیشه شیر باید حالت ارتودنسی و انعطاف‌پذیر داشته باشد به گونه‌‌ای که به رشد طبیعی دندان‌ها و کام آسیبی وارد نکند.
  • یکی دیگر از ویژگی‌ها و مزایای خاص این دو مارک فوق‌‌العاده آن است که می‌‌توانید برای تمیز کردنشان به راحتی آن‌ها را داخل ماشین ظرفشویی یا دستگاه استریل قرار دهید.

کدام شیشه شیر بهتر است؟

اگر برای خرید شیشه شیر مردد هستید و می‌خواهید یک انتخاب درست داشته باشید می‌توانید یکی از مارک‌های فیلیپس اونت یا دکتر براون را انتخاب نمایید. زیرا هر دوی این مارک‌ها از مواد بسیار عالی و با طراحی دقیق ساخته شده اند و انتخاب هر کدام آن‌ها تنها به نظر و سلیقه شما بستگی دارد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به سایت تجارت نیوز اطلاعات کاملی در مورد این شیشه شیرها به دست آورید و یک انتخاب فوق‌العاده داشته باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.