خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۸۳۳

خرید هزار خودروی هیبریدی / قطار سریع السیر تهران &#۸۲۱۱; مشهد راه اندازی می شود

خرید هزار خودروی هیبریدی / قطار سریع السیر تهران – مشهد راه اندازی می شود

مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اعلام کرد: شرکت هواپیمایی آسمان به 5 بانک بزرگ بدهی داشت که‌ فعلاً بدهی به 4 بانک تسویه شده است و تا سه هفته آینده تسویه کامل انجام می شود.به گزارش خبرنگار تجارت نیوز،‌احمدرضا نیک‌کار اصفهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هلدینگ آتیه صبا 100 درصد سهام

62bb1562a1bc3d773daa6c7f699f1b4d_XL.jpg مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا اعلام کرد: شرکت هواپیمایی آسمان به 5 بانک بزرگ بدهی داشت که‌ فعلاً بدهی به 4 بانک تسویه شده است و تا سه هفته آینده تسویه کامل انجام می شود.به گزارش خبرنگار تجارت نیوز ،‌احمدرضا نیک‌کار اصفهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه هلدینگ آتیه صبا 100 درصد سهام شرکت هواپیمایی آسمان را به عنوان زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری در اختیار دارد،‌اظهار داشت: زمانی که اینجانب به این مجموعه آمدم شرکت هواپیمایی آسمان فقط 7 فروند هواپیما داشت اما امروز بیشترین پروازها در کشور توسط این شرکت انجام می‌شود.
نیک‌کار افزود: ظرفیت فعلی شرکت هواپیمایی آسمان نسبت به 6 ماه قبل دو برابر شده است و نسبت به شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پروازهای بیشتری دارد.
وی بیان کرد:‌ سرمایه شرکت هواپیمایی آسمان پیش از این 50 میلیارد تومان بود که در پنج ماهه گذشته این رقم به 330 میلیارد تومان افزایش یافت.
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با اشاره به اینکه شرکت هواپیمایی آسمان 3 هزار نفر نیروی انسانی داشت گفت:‌این تعداد نیروی انسانی زیاد بود اما تلاش کردیم که آنها را به کار گیریم و تعدیل نیرو نداشته باشیم در این راستا هواپیماهای زمین‌گیر را عملیاتی کردیم.
وی در خصوص بدهی های شرکت هواپیمایی آسمان اظهار داشت: این شرکت به 5 بانک بزرگ کشور بدهی داشت که بدهی به 4 بانک پرداخت شد و تا سه هفته آینده تسویه کامل را انجام می دهد.
نیک کار با بیان اینکه آتیه صبا بزرگترین مجموعه سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری است گفت: آتیه صبا 60 شرکت زیرمجموعه دارد،شرکت هواپیمایی آسمان، شرکت ملی نفتکش و کشتی‌رانی جمهوری اسلامی ایران را برخی از این شرکت‌ها عنوان کرد.
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا با بیان اینکه یکی از اهداف ما در بخش گردشگری است که اگر بسترهای جذب توریست فراهم شود می‌توانیم بخشی از بیکاری را حل کنیم ادامه داد: ورود یک گردشگر 2000 دلار در کشور می تواند هزینه کند و این یعنی صادرات 100 بشکه نفت خام؛ در صورتی که امروز یک بشکه نفت خام 40 دلار قیمت دارد، بنابراین باید توسعه گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

نیک کار اصفهانی بیان داشت: در این راستا طی توافق با دانشگاه لوزان سوئیس قرارداد ساخت اولین آکادمی گردشگری بین‌المللی را در اصفهان به امضا رساندیم که از ماه گذشته اجرای آن آغاز شده است.
وی گفت: در حال حاضر 64 هتل جهانگردی و ایران گردی داریم که خیلی از آن ها فرسوده هستند و تصمی که 5 ستاره خواهند بود بیان کرد هفته آینده کلنگ اولین هتل (حلال) در اصفهان به زمین می‌خورد.
مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا افزود: در راستای ممانعت از افزایش آلودگی هوا نیز برنامه‌ریزی کردیم 1000 دستگاه خودروی هیبریدی برای هتل‌های مذکور وارد کشور کنیم که در حال حاضر 100 دستگاه وارد کشور شده اند و تعدادی از آنها در آستانه شماره گذاری است.
نیک کار گفت: از خودروی بنزین سوز سالانه 200 کیلوگرم مونواکسید کربن تولید و 8 تا 12 لیتر بنزین مصرف می کند اما این خودروهای هیبریدی سالانه 70 گرم مونوواکسید تولید کرده و حداکثر 3 لیتر در صد کیلومتر است.
مدیرعامل شرکت آتیه صبا گفت: پروژه راه‌اندازی تهران - مشهد با 250تا 270 کیلومتر در ساعت را در دستور کار قرار دادیم، در این راستا با دو کمپانی بزرگ که یکی شرکت میتسوبیشی ژاپن مذاکراتی را انجام دادیم تا طبق برنامه‌ریزی مشخص قطار مسافربری راه‌اندازی کنیم.
وی همچنین با بیان این‌که در حال مذاکره برای خرید هواپیما هستیم، تاکید کرد: هیچ قراردادی با میتسوبیشی نداشته‌ایم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.