کد مطلب: ۳۹۷۶۰۶

خرید و فروش بیت کوین در صرافی والکس

خرید و فروش بیت کوین در صرافی والکس

امروزه در بیشتر محافل و جمع های تخصصی و دوستانه کمتر پیش می‌آید که از بیت کوین و ارزهای دیجیتال صحبتی به میان نیاید و در همین چند هفته گذشته، ایران، استخراج بیت کوین را به عنوان یک صنعت شناخت و در حال تدوین آیین نامه استخراج ارزهای دیجیتال است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاید سوالی که در اولین بار به ذهن افراد برسد این هست که بیت کوین چیست؟

بیت کوین(bitcoin) به عنوان یک سیستم نظیر به نظیر(peer to peer) برای پرداخت‌های آنلاین ایجاد شده است که نیازی به یک سیستم پاسخگو مرکزی قابل اطمینان ندارد و تراکنش‌ها بین افراد بدون واسطه انجام می‌شود.

بیت کوین اولین پول دیجیتال غیرمتمرکز است که تحت نظارت هیچ بانک مرکزی نیست.

خیلی از افراد به بیت کوین به صورت یک سهام با ارزش برای سرمایه گذاری نگاه می‌کنند به گونه ای که در سال ۲۰۱۶ قیمت هر بیت کوین ۷۱۰ دلار بوده است ولی در حال حاضر قیمت هر بیت کوین در حدود ۹۵۰۰ دلار هست که نیاز به داشتن مدرک اقتصادی نیست تا بفهمیم افرادی که همان سال روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند، الان چقدر سود برده‌اند.(دارایی هایشان ۱۵ برابر شده‌است)

98

بسیاری از افراد هم به عنوان سرمایه‌گذاری بلندمدت به بیت کوین نگاه می‌کنند و مقداری از آن را خریداری می‌کنند و بعد از چندماه یا چندسال سود خود را از این دارایی برداشت می‌کنند.

با توجه به نزدیک شدن به پدیده "Halving"، پدیده ای که در آن نرخ عرضه بیت کوین نصف می‌شود و هر ۴ سال این اتفاق می‌افتد. نصف شدن بعدی در اواسط سال ۲۰۲۰ اتفاق می‌افتد که تحلیلگران بیان کرده اند که با کم شدن عرضه بیت کوین و افزایش تقاضا برای این کوین، شاهد رشد ارزش بیت کوین تا ۳۰۰۰۰ دلار خواهیم بود.

و خیلی از افراد با توجه به دو نکته بالا به دنبال پیداکردن مکانی امن برای سرمایه‌گذاری و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال هستند و نکته بسیار مهم در بازار کریپتوکارنسی، زمان است و نباید وقت را از دست داد.

شما می‌توانید همین الان وارد صرافی والکس شوید و شروع به خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در پلتفرم معاملاتی والکس کنید.

حال برای اینکه بتوانید به راحتی و در فضایی امن اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنید، صرافی والکس این فضا را ایجاد کرده‌است و می‌توانید به بازار ارزهای دیجیتال ورود کنید و از نوسانات آن و آینده ای که پیش روی این ارزهای دیجیتال است، بهره‌مند شوید.

صرافی والکس - بازار معاملاتی خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

99

در والکس کاربران می‌توانند، بدون واسطه با کاربران دیگر اقدام به خرید و فروش بیت کوین و ارزدیجیتال دلخواه خود کنند.

نکته قابل توجه و متفاوت برای کاربران صرافی والکس این هست که کاربران می‌توانند با قیمت دلخواه خود مانند بازار بورس، سفارش ثبت کنند و همچنین می‌توانند به راحتی برای سفارش خود تاریخ انقضا در نظر بگیرند و به محض رسیدن به تاریخ مدنظر سفارش فرد از لیست برداشته می‌شود.

با توجه به این ویژگی‌ها، امکان معامله برای شما در یک فضای رقابتی، آزاد و حرفه ای اتفاق می‌افتد.

این فضای رقابتی به کاربران کمک می‌کند تا:

- احراز هویت کاربران و امنیت کامل معاملات را به والکس بسپارند

- قیمت دلخواه خود را ثبت کنند

- با قیمت مناسب اقدام به خرید و فروش بیت کوین کنند

- از معاملاتی که انجام می‌دهند به دلیل سیستمی بودن اطمینان داشته باشند

- به انجام معاملات خود سرعت بخشند

- می‌توانند به صورت ۲۴ ساعته خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را انجام دهند

100

صرافی والکس به عنوان پلتفرمی امن خدمات زیر را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

- معاملات کاربر به کاربر

- تسویه حساب‌ ریالی در کمتر از ۱۲ ساعت(در روزهای کاری)

- پشتیبانی از کوین های متنوع

- پشتیبانی ۲۴ ساعته

- نقدشوندگی سریع دارایی‌ها

- کیف پول اختصاصی برای هرکاربر

- ابزار تحلیل تکنیکال

- کاربری آسان

همانطور که در بالا ذکر شد، سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین، بسیار به زمان ورود به این بازار بستگی دارد. بسیاری از تحلیلگران بازار کریپتو اعلام اعلام کرده‌اند که برهه فعلی برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال مناسب است و دلیل اصلی آن نزدیک شدن به پدیده "Halving" بیت کوین است که پیشتر راجع به آن صحبت کردیم و همچنین در صورت رونمایی از پروژه‌های کلان متعددی که در حوزه ارزهای دیجیتال در حال انجام است، شاهد رشد مقبولیت این ارزها در بین مردم خواهیم بود که بزرگترین پروژه که ۱٫۵ میلیارد نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، پروژه ارز لیبرا فیسبوک هست که در صورت رونمایی باعث رشد بسیاری از ارزهای دیجیتال می‌شود.

فرصت را از دست ندهید، همین الان می‌توانید وارد صرافی والکس شوید و شروع به سرمایه‌گذاری و یا خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در صرافی والکس کنید.

"برای اطلاع از نحوه معامله رمزارزها و یا بیت کوین می توانید به بلاگ والکس مراجعه کنید"

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بسیارعالی