کد مطلب: ۵۷۷۸۰۵

خرید و فروش کالاهای صنعتی در بازاری به وسعت ایران

خرید و فروش کالاهای صنعتی در بازاری به وسعت ایران

فروش آنلاین کالاهای صنعتی مزایای زیادی را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد. یکی از این مزایا کاهش هزینه‌های سازمان است. چرا که نیازی نیست هزینه‌های هنگفتی را بابت تهیه و اجاره فروشگاه، نگهداری، تعمیرات و … صرف کنید.

انتاکالا، بازار آنلاین کالای صنعتی

با شیوع ویروس کرونا، خریدهای اینترنتی ۲۸۴ درصد افزایش یافتند و فروشگاه‌های آنلاین رشد عجیبی را تجربه کردند. در حالی که محدودیت‌های موجود مانند قرنطینه، تعطیلی مراکز خرید و فروشگاه‌ها، بسته شدن مرزها، لغو قراردادها با تامین کنندگان مواد اولیه، محدودیت‌های واردات و صادرات و … سایر کسب و کارها را با چالش‌های جدی مواجه کرد. اما بسیاری از کسب و کارها نه تنها از این بحران نجات یافتند، بلکه از این چالش‌ها به عنوان فرصتی برای توسعه و رشد خود استفاده کردند.

راه‌های افزایش فروش در دوران کرونا

تا قبل از شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مدیران کسب و کارها همچنان با استفاده از شیوه‌های سنتی سازمانشان را اداره می‌کردند و چندان به روش‌های نوین برای توسعه کسب و کارشان توجهی نداشتند.

اما با شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که برای کسب و کارها به وجود آمد، سازمان‌ها به ناکارآمدی روش‌های سنتی برای پیشبرد اهدافشان پی بردند و شیوه‌های جدیدی را امتحان کردند. به طور مثال فروشندگان به بازاریابی دیجیتال و فروش آنلاین روی آوردند و با به‌کارگیری این راهکارهای هوشمندانه، کسب و کارشان را نجات دادند.

IMG 20210906 102628

می‌توان گفت اصلی‌ترین راه افزایش فروش و تبدیل تهدید کرونا به فرصت، فروش آنلاین است. چرا که با استفاده از فروش آنلاین، هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی برای فروش محصولاتتان نخواهید داشت. با راه‌اندازی فروش آنلاین، دیگر نگران محدودیت‌های تردد، قرنطینه، تعطیلی سراسری فروشگاه‌ها و موارد این چنینی نخواهید بود. البته برای فروش آنلاین، باید زیرساخت‌های مناسبی را فراهم کنید که مشتری بتواند به سادگی و در کمترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهد.

علاوه بر این، فروش آنلاین بعضی از محصولات مانند کالاها و ابزار آلات صنعتی ، با برخی چالش‌های دیگر نیز همراه است. اما فروشندگان و تامین کنندگان این صنعت، می‌توانند با استفاده از راهکارهای هوشمندانه، چنین چالش‌هایی را از سر راه بردارند و کسب و کارشان را توسعه دهند. کارآمدترین راه افزایش فروش محصولات صنعتی را می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

فروش آنلاین کالاهای صنعتی

فروش آنلاین کالاهای صنعتی مزایای زیادی را در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد. یکی از این مزایا کاهش هزینه‌های سازمان است. چرا که نیازی نیست هزینه‌های هنگفتی را بابت تهیه و اجاره فروشگاه، نگهداری، تعمیرات و … صرف کنید.

دیگر مزیت آن را می‌توان دسترسی به طیف وسیعی از مشتریان در سراسر کشور دانست. در فضای آنلاین هیچگونه محدودیتی برای شناسایی مشتری و ارتباط با او وجود ندارد. در واقع شما به عنوان یکی از تامین کنندگان این صنعت، قادر خواهید بود مشتریان خود را در سراسر ایران شناسایی کنید. به این ترتیب، دایره ارتباطاتتان گسترده می‌شود و به جایگاه بهتری در بازار دست خواهید یافت.

IMG 20210906 102651

خرید و فروش آنلاین کالاهای صنعتی در انتاکالا

همانطور که گفتیم، راه‌اندازی فروش آنلاین ابزارآلات صنعتی مشکلاتی را به همراه دارد. اما با به‌کارگیری پلتفرم‌های آنلاین این حوزه، می‌توانید بر بسیاری از این مشکلات غلبه کنید.

انتاکالا به عنوان بازار آنلاین کالاهای صنعتی، بستری را برای خریداران و فروشندگان محصولات صنعتی فراهم کرده است تا در فضایی امن به خرید و فروش کالاهای صنعتی بپردازند. در انتاکالا، تامین کنندگان کالاها و ابزار آلات صنعتی محصولاتشان را در سایت انتاکالا عرضه می‌کنند و خریداران با مراجعه به سایت، کالاهای مورد نیازشان را خریداری می‌کنند. به این ترتیب، محصولات در معرض دید هزاران کاربر قرار می‌گیرند و شانس فروش آن‌ها افزایش می‌یابد.

یکی از امکاناتی که انتاکالا در اختیار فروشندگان قرار می‌دهد، خرید و فروش در بستری امن و مطمئن است. از جمله مشکلات فروش آنلاین کالاهای صنعتی، عدم اعتماد مشتریان به فروشگاه‌های آنلاین است. در واقع خرید محصولات صنعتی گران قیمت، به ریسک‌پذیری بیشتری نیاز دارد. بنابراین اگر مشتریان به فروشگاه‌ها اعتماد نداشته باشند، از خرید آنلاین صرف نظر می‌کنند. انتاکالا شرایطی را فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند با خیال راحت خرید کنند. به طور مثال امکان پرداخت در محل یکی از امکاناتی است که انتاکالا در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و به این ترتیب این مشکل را حل کرده است.

تامین کنندگان انتاکالا می‌توانند هنگام ثبت محصول در سایت، قیمت ارزی محصولات را نیز درج کنند. ثبت قیمت ارزی از بروز هر گونه ضرر و زیان در معاملات جلوگیری می‌کند.

یکی از اولویت‌های انتاکالا، پاسخگویی به نیازهای خریداران است. انتاکالا با برقراری ارتباطی سودمند با مشتریان، نیازهای آن‌ها را شناسایی می‌کند و در راستای پاسخگویی به این نیازها گام برمی‌دارد. در انتاکالا مشتریان به محصولات برترین و بزرگ‌ترین برندهای ایران و جهان دسترسی دارند. دسته‌بندی این محصولات شامل بلبرینگ ها ، لوله و اتصالات، مواد اولیه و معدنی، ابزار آلات و … می‌شود که تمامی آن‌ها دارای ضمانت اصالت کالا و بازگشت کالا هستند.

اگر می‌خواهید به یکی از تامین کنندگان انتاکالا تبدیل شوید، کافی است در سایت ثبت‌نام کنید. پس از تایید هویت و ورود به حساب کاربری‌تان، به تمامی امکانات سایت دسترسی خواهید داشت. همچنین می‌توانید محصولاتتان را در سایت ثبت کنید و اقدامات لازم را برای فروش آن‌ها انجام دهید.

جای شما در انتاکالا خالی است! همین حالا در سایت ثبت‌نام کنید و به جمع تامین کنندگان انتاکالا بپیوندید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.