خبر مهم:

کد مطلب: ۴۱۳۶۳۷

خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی

در دنیای مدرن امروز افراد بیشتر علاقه به انجام فعالیت‌های اینترنتی دارند و ترجیح آنها این است که کسب و کار آنلاین راه اندازی کنند و تمام پرداخت‌های خود را از این طریق انجام دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نه تنها صاحبان شغل های اینترنتی بلکه اغلب مردم نیز به سوی خریدهای اینترنتی گرایش پیدا کرده و تلاش می کنند نقل و انتقال پول های خود را از طریق درگاه های پرداخت آنلاین مانند پرفکت مانی، وبمانی و حتی رمزارز ها انجام دهند. از طرفی اعمال تحریم ها علیه کشور عزیزمان، مراودات مالی بین المللی را برای تاجران، فریلنسرها و صادرکنندگان کالا با مشکل مواجه کرده است.

پرفکت مانی چیست؟

در حال حاضر سرویس های زیادی برای پرداخت های الکترونیک موجود است که هر کدام قابلیت های خاص خود را دارند. یکی از این سرویس ها پرفکت مانی است. این سیستم از جمله معتبرترین سیستم های الکترونیک در دنیاست و از این طریق می توان اقدام به خرید پرفکت مانی و انتقال آن نمود. این سیستم از کیف پول های مخصوص بهره مند است که هر کدام به یک معامله ارزی مربوط می شود.

پرفکت مانی را با نماد لاتین Perfect Money می شناسند و نماد کلی آن PM است. این سیستم در سال ۲۰۰۷ راه اندازی شده و در آن امکان استخراج وجود ندارد. پرفکت مانی در شاخه ی ارزهای دیجیتال قرار می گیرد و به تعداد نامحدود موجود است. این سیستم بخشی از شرکتی به نام SR&I است که در کشور پاناما ثبت شده اما مکان اصلی شرکت در شهر زوریخ سوئیس واقع گردیده است. این شرکت دارای مجوزی است که امکان صادر کردن پول الکترونیکی را فراهم می کند.

سال 2011 نقطه عطفی در مسیر توسعه پرفکت مانی محسوب می شود. در این سال شرکت ریزرو لایبرتی (Liberty Reserve) که رقیب اصلی شرکت پرفکت مانی به شمار می رفت، تعطیل شد. همچنین با گسترش تکنولوژی و پیدایش برنامه های کاربردی جهت مدیریت عملیات با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت های مجهز به سیستم عامل ios و اندروید، تعداد پرداخت های اینترنتی از طریق پرفکت مانی هم روز به روز افزایش پیدا کرد. سایت پرفکت مانی هم اکنون از 23 زبان جهانی از جمله فارسی پشتیبانی می کند و بدینوسیله به جامعه آماری بزرگ در سراسر دنیا سرویس می دهد. درباره پرفکت مانی باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه در گروه ارزهای دیجیتال قرار دارد ولی با توجه به اینکه در دسته کریپتوکارنسی ها یا ارزهای رمزنگاری شده جای نمی گیرد، با بیت کوین متفاوت است.

قابلیت های اصلی پرفکت مانی

از مزایای اصلی سیستم پرفکت مانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- انتقال پول میان کاربران
- امکان خرید ووچر پرفکت مانی و انتقال بدون نیاز به افتتاح حساب
- پذیرفتن پرداخت ها به نمایندگی از پروژه های مختلف تجاری در اینترنت
- امکان انجام پرداخت های منظم اینترنتی
- ذخیره وجوه در حسابهای الکترونیکی امن و دریافت سود
- پرداخت هزینه کالا و سایر خدمات در فروشگاه های مختلف به صورت آنلاین
- ذخیره دارایی ها به شکل ارز دیجیتال بدون کمترین ریسک و بدون نیاز به ایجاد یک کیف پول اضافی
- امکان خرید و فروش بیت کوین به صورت آنلاین
- امکان قرض گرفتن و قرض دادن بودجه ها با توجه به شرایط کاربران
همچنین امکان تبدیل به ارزهای رایج دلار، یورو ، طلا و بیت کوین وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.