کد مطلب: ۴۲۹۳۰۷

خرید پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی

هر روز اخبار مربوط به ارزهای دیجیتال در رسانه‌ها بیشتر می‌شود چون روش های سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای امروز نیستند و تجارت های مختلف به این ارزها و پرداخت های اینترنتی وابسته هستند. ولی با توجه به شرایط موجود در کشور، دشواری های زیادی در این مسیر وجود دارد. در چنین شرایطی، پرداخت با پرفکت مانی یکی از بهترین راه های چاره ساز است. اما پرفکت مانی چیست وچگونه می توان اقدام به خرید پرفکت مانی کرد؟

چرا خرید پرفکت مانی؟

پرفکت مانی (Perfect Money) با علامت اختصاری PM یکی از شرکت‌های پیشرفته در زمینه خرید و فروش در اینترنت است که در سال 2007 درپاناما به ثبت رسید. پرفکت مانی این امکان را به شما می دهد تا پرداخت های فوری و انتقال پول خود را در بستر اینترنت به راحتی و با اطمینان انجام دهید. هدف پرفکت مانی این است که معاملات اینترنتی را به سطح ایده آل برساند و منابع مختلفی در سراسر جهان از آن پشتیبانی می کنند.

در صورت خرید پرفکت مانی ، می‌توانید دارایی یا پول خود را به ساده‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان ممکن و با نرخ تبدیل منطقی، به دیگر واحدهای پول(دلار، یورو و …) یا ارز دیجیتال و حتی طلا تبدیل کنید. حتی می توانید سود پولتان را هم دریافت کنید. مزیت عمده و خاص این سیستم، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. با ووچر پرفکت مانی شما می توانید بدون نیاز به پرداخت کارمزد و با کمترین احراز هویت تراکنش مالی خود را انجام دهید.

PM پرفکت مانی

خرید پرفکت مانی در ایران

برای خرید پرفکت مانی کافی است در یک سایت نماینده رسمی پرفکت مانی یا همان صرافی آنلاین، حساب باز کنید. اگر صرافی حرفه ای و مطمئنی را انتخاب کنید باقی مراحل را به راحتی برایتان انجام می دهند.

perfect digidollar دیجی دلار

خرید ووچر پرفکت مانی

مهمترین قابلیت ووچر پرفکت مانی این است که تاریخ انقضا ندارد. کاربران پرفکت مانی می توانند در حساب کاربری خود ووچرهای پرفکت مانی در مبالغ دلخواه بسازند. با خرید ووچر پرفکت مانی فورا قابلیت نقد شوندگی را دارید این درحالیست که در روش انتقال وجه بصورت سنتی با تاخیر زمانی در این فرآیند مواجه هستیم.

ووچر پرفکت مانی با هدف کمک به کلیه کاربران برای انتقال سریع پول در سراسر جهان می باشد. همچنین برای انتقال وجه کالا ها در بستر اینترنت بصورت محرمانه و ایمن را فراهم آورده است.

webmoney وب مانی min

خرید وب مانی

وب مانی نیز همانند پرفکت مانی یک سیستم پرداخت الکترونیکی می باشد. وب مانی در سال 1998 میلادی در کشور روسیه راه اندازی شد. با خرید وب مانی نیز امکان پرداخت های سریع، ایمن، امن و غیرقابل شناسایی فراهم می باشد. با توجه به رابطه سیاسی و اقتصادی مناسبی بین ایران و روسیه و عدم امکان استفاده از کارت های مستر کارت و ویزا کارت بعلت شرایط تحریم، خرید وب مانی گزینه مناسبی برای ایرانیان می باشد در حال حاضر بیش از 35میلیون کاربر از خدمات وب مانی استفاده می نمایند.

با خرید وب مانی امکان استفاده از خدمات بسیاری از فروشگاه های آنلاین فراهم می باشد. ازجمله سرمایگذاری در بورس های بین المللی، شرکت های هاستینگ، فروشگاه های بازی و …

صرافی آنلاین برای خرید پرفکت مانی و خرید وب مانی

دیجی دلار از صرافی های خوش نام و معتبر سال های اخیر است که با بهره گیری از یک تیم مجرب در کنار آخرین فناوری های روز دنیا می تواند بسیار کارشناسانه در کنار شما باشد. کافی است در سایت ثبت نام کرده و وارد حساب کاربری خود شوید. بعد از ثبت نام تیمی متشکل از کارشناسان متخصص درزمینه اجرای پروژه های خرید پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی، خرید وب مانی ۲۴ ساعته در کنار شما خواهند بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.