کد مطلب: ۵۷۵۹۵۷

خرید گیفت کارت کنسول‌های بازی از موبوگیفت

خرید گیفت کارت کنسول‌های بازی از موبوگیفت

موبوگیفت سامانه خرید آنلاین گیفت کارت است که به شما امکان خرید آنی گیفت کارت را به صورت مجازی داده و به محض خرید می‌توانید کد وارد کردن گیفت کارت را در سایت مد نظر خود دریافت کنید.

به منظور دسترسی به بازی‌های آنلاین لازم است که با خرید گیفت کارت اکانت خود را شارژ کنید. این روزها بازی‌های آنلاین که به صورت گروهی امکان دسترسی به آنها فراهم شده در نسخه پرمیوم وجود دارند که تا زمان شارژ نکردن نمی‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید؛ لذا ضروری است که حتما از طریق گیفت کارت اکانت خود را شارژ کنید.

دلیل استفاده از گیفت کارت این است که ما کاربران ایرانی قادر به پرداخت بین‌المللی نیستیم. بنابراین استفاده از اکانت پی پل، مستر کارت و ویزا کارت مشکلات خاص خود را دارد. البته اگر داشته باشید که ضرورتی برای استفاده از گیفت کارت ندارید.

اما در صورتی که خودتان این کارت‌های اعتباری را ندارید، برای استفاده از کارت دیگران حتما از شما خواسته می‌شود که دسترسی به اکانت خود را در اختیار آنها قرار دهید که همین مسئله خود مشکل امنیتی داشته و حریم خصوصی شما را زیر سوال خواهد برد.

اما استفاده از گیفت کارت یا کارت هدیه این امکان را می‌دهد تا صرفا با وارد کردن یک کد منحصربه‌فرد که تشکیل شده از حروف و اعداد انگلیسی است موجودی خود را افزایش دهید. با وارد کردن این کدها در redeem code اکانتتان، مقدار اعتباری که برای کد مورد نظر وجود دارد را به صورت اعتبار و موجودی دریافت خواهید کرد.

موبوگیفت سامانه خرید آنلاین گیفت کارت است که به شما امکان خرید آنی گیفت کارت را به صورت مجازی داده و به محض خرید می‌توانید کد وارد کردن گیفت کارت را در سایت مد نظر خود دریافت کنید.

IMG 20210830 105405

کدام کنسول‌های بازی از گیفت کارت پشتیبانی می‌کنند؟

عموما استفاده از کنسول بازی پلی استیشن و ایکس باکس بیشترین محبوبیت را در بین گیمرها دارد. اما کنسول‌های دیگری هم برای بازی وجود دارند که البته شاید بهتر باشد اسم دیگری برای آنها انتخاب کرد. برای نمونه کنسول نینتندو سوئیچ که یک کنسول سبک و قابل حمل است یکی از آنهاست.

کنسول پلی استیشن متعلق به شرکت سونی است که امکان دریافت بازی‌های عرضه شده بر روی مارکت این شرکت را فراهم کرده است. می‌توانید با خرید گیفت کارت پلی استیشن یا پلی استیشن پلاس که دو نسخه متفاوت از بازی هستند، اقدام به خرید بازی کرده و از مزایای هر یک از اکانت ها بهره‌مند شوید.

کنسول ایکس باکس هم متعلق به شرکت مایکروسافت است که بازی‌های عرضه شده در این مارکت را می‌توانید خریداری کنید. این کنسول نیز امکان دسترسی به سه نوع اکانت را فراهم کرده که شامل ایکس باکس، ایکس باکس گلد و ایکس باکس گیم پس است. برای خرید هر یک از نسخه‌های این کنسول نیز نیاز به خرید گیفت کارت ایکس باکس دارید که البته در اینجا نیز هر نسخه دارای گیفت کارت مجزایی است.

نکاتی که قبل از خرید گیفت کارت باید بررسی کنید

از آنجایی که کشور ما جزو کشورهای تحریم شده است، ضروری است که برای انتخاب گیفت کارت مناسب و استفاده از ان به دو نکته اساسی توجه داشته باشید.

ابتدا ریجن اکانت خود را بررسی کنید

قبل از هر چیزی باید به تنظیمات اکانت خود مراجعه کرده و بررسی کنید که ریجن اکانت(country) روی کدام کشور قرار دارد. اگر ریجن همان کشوری بود که از قبل انتخاب کردید، نیازی به تغییر آن ندارید.

البته در این حین دقت کنید که با ip همان کشور نیز وارد اکانت شده باشید. پس اگر با آی پی ایران وارد شدید، یک بار خارج شده و پس از اینکه آی پی خود را به کمک برنامه‌های تغییر آی پی به همان کشور تغییر دادید، وارد اکانت شده و برای اطمینان از عدم تغییر کشور یک بار دیگر ریجن اکانت را چک کنید.

هنگام خرید به کشور مبدا و مبلغ خرید دقت کنید

حال به سایت موبوگیفت به نشانی mobogift.com مراجعه کرده و محصولی که قصد خرید دارید را انتخاب کنید. بررسی کنید که کشور مبدا برای صدور گیفت کارت همان کشوری باشد که در اکانت انتخاب کردید. اگر احیانا موجودی گیفت کارت برای این کشور به اتمام رسیده بود، می‌توانید ریجن اکانت خود را تغییر دهید.

در نهایت در هنگام انتخاب مبلغ هم باید توجه داشته باشید که برخی از کشورها دارای قوانین مالیاتی بوده و مبلغی از موجودی گیفت کارت را به عنوان مالیات کسر خواهند کرد. پس اگر گیفت کارتی خریداری می‌کنید که مالیات بر روی آن اعمال خواهد شد، باید میزان مالیات را محاسبه کرده و مبلغ بیشتری برای خرید انتخاب کنید تا در صورت کسر مالیات، موجودی مورد نیازتان کمتر نشود.

با موبوگیفت خرید ارزان قیمتی را تجربه کنید

سایت موبوگیفت به صورت تخصصی در زمینه اراسه گیفت کارت فعالیت دارد. به کمک این سایت می‌توانید علاوه بر گیفت کارت سایت های بازی، به گیفت کارت سایت‌های دیگری برای خرید برنامه، محصولات دانلودی از آمازون، اشتراک فیلم، اشتراک موسیقی و… دسترسی داشته باشید.

از جمله گیفت کارت‌های موجود در این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اپل
  • گوگل پلی
  • استیم
  • آمازون
  • پابجی موبایل
  • ریزر گلد
  • نینتندو
  • اورجین
  • نت فلیکس
  • اپل موزیک
  • اسپاتیفای
  • روبلاکس
  • مستر کارت
  • اسکایپ
  • و…

دارای نماد اعتماد دو ستاره

این سایت دارای نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. خریدها نیز از طریق درگاه مستقیم بانکی انجام می‌گیرند که خیالتان برای خرید بر روی پروتکل امن HTTPS کاملا آسوده خواهد بود.

پشتیبانی فوق حرفه‌ای

تیم پشتیبانی موبوگیفت به صورت ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات شماست. پیش از خرید یا پس از آن هر سوالی که داشتید می‌توانید از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا ارسال تیکت در ناحیه کاربری به کارشناسان پشتیبانی متصل شده و پاسخ آنها را دریافت کنید.

علاوه بر این در وبلاگ موبوگیفت نیز بیش از صدها عنوان مقاله آماده شده است که همگی در خصوص راهنمای خرید و استفاده از گیفت کارت در سایت‌های مختلف است.

دریافت امتیاز و تخفیف متنوع

دو روش برای دریافت تخفیف در موبوگیفت وجود دارد که عبارتند از:

در روش اول می‌توانید با بررسی روزانه صفحه اصلی سایت که با مراجعه به بخش پیشنهاد تخفیف روزانه در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز، یکی از گیفت کارت‌های کنسول بازی را با مبالغ مختلف مشاهده کرده و بدون نیاز به استفاده از کد تخفیف با قیمت آف خورده خریداری کنید.

روش دوم مخصوص کاربرانی است که به صورت مرتب گیفت کارت خریداری می‌کنند. با انجام هر خرید در سایت امتیازی به شما تعلق می‌گیرد. بنابراین خرید بیشتر برابر با امتیاز بیشتر است. در نهایت پس از به حد نصاب رسیدن مجموع امتیازات می‌توانید آنها را خرج کرده و به کد تخفیف تبدیل کنید.

کد تخفیف موبوگیفت ویژه کاربران سایت تجارت‌نیوز

اگر به دنبال کد تخفیف موبوگیفت هستید، با استفاده از کوپن mobo-tejaratnews که به صورت اختصاصی برای کاربران سایت تجارت‌نیوز صادر شده است، در اولین خرید خود می‌توانید از تخفیف ۱۰ هزار تومانی بهره‌مند شوید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.