کد مطلب: ۲۷۵۰۱۳

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

خرید ۳۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات برای نوسازی ناوگان راهداری

خرید 3000 دستگاه ماشین‌آلات برای نوسازی ناوگان راهداری

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای با اشاره به نوسازی ناوگان راهداری‌های آذربایجان غربی، تصریح کرد: برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته،‌ 3000 دستگاه ماشین‌آلات مختلف راهداری طی دوره‌ای 5 ساله به کشور وارد خواهد شد تا جایگزین ماشین آلات فرسوده در مجموعه‌های راهداری شهرستان‌ها شود.

عبدالهاشم حسن‌نیا در بازدید از وضعیت محورهای مواصلاتی روستایی و بین شهری شهرستان سلماس به همراه نماینده مردم سلماس در مجلس، فرماندار و مسئولین مربوطه شهرستان گفت: امید است با حمایت نمایندگان مجلس نسبت به افزایش اعتبارات سال ۹۸ برای راه‌های فرعی و روستایی کشور، بتوانیم خواسته‌های مردم مناطق روستایی و مرزی را برآورده کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ،حسن‌نیا خاطرنشان کرد: بررسی و ساماندهی وضعیت قاطع‌های هم سطح و غیرهم سطح محورهای ارومیه به سلماس، ایواوغلی به خوی و راه‌های روستایی و مرزی از جمله اهداف این بازدید بود.

حسن‌نیا افزود: اجرای روشنایی، دوربرگردان، پل‌های زیرگذر در نقاط حادثه خیز محورهای مواصلاتی منطقه و نیز روکش آسفالت جاده‌های روستایی و مرزی این شهرستان در دستور کار نیروهای راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای برای سال‌های 97 و 98 قرار گرفته است و امیدواریم با این اقدامات ضریب خطر این جاده‌ها کاهش دهیم.

وی با اشاره به لزوم ارتقا ایمنی محور سلماس-خوی به عنوان یکی از پرخطرترین محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: ایجاد زیرگذر، تقاطع‌های ایمن و نیز دوربرگردان در نقاط حادثه خیز این محور در دستور کار راهداری استان قرار دارد و با این اقدامات سطح ایمنی تردد در این محور مهم مواصلاتی ارتقا خواهد یافت.

منبع:ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.