کد مطلب: ۶۵۳۳۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خطا در واریز یارانه جدید/ چرا برخی از مردم ۲ بار یارانه گرفتند؟

خطا در واریز یارانه جدید/ چرا برخی از مردم ۲ بار یارانه گرفتند؟

اگرچه برخی می‌گویند هنوز پیامک واریز یارانه جدید را دریافت نکرده‌اند، اما گروه دوم افرادی‌اند که دو بار پیامک واریز را دریافت کرده‌اند یا مبلغی که برای آنها واریز شده دو برابر مبلغ یارانه است. آیا در واریز یارانه خطایی رخ داده؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، شب گذشته یارانه جدید ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. اگرچه همچنان قابل برداشت نیست. اما حالا برخی از مخاطبان می‌گویند دو بار برای آنها یارانه واریز شده است.

یکی از مخاطبان تجارت‌نیوز می‌‌گوید سرپرست یک خانوار دو نفره است شب گذشته یک پیامک واریزی برایش ارسال شده که بر اساس آن دو یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برایش واریز شده است.

مخاطب دیگری هم می‌‌گوید باید ۴۰۰ هزار تومان دریافت می‌‌کرده اما دو یارانه ۴۰۰ هزار تومانی برایش ارسال شده است.

photo 2022 05 10 13 41 47

اما یکی دیگر از مخاطبان هم می‌گوید دو بار پیامک واریز برایش ارسال شده و دو تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برایش ارسال شده است، اما ساعتی بعد یکی از این واریزی‌ها از حسابش کسر شده است. اما دو مخاطب قبل پیامک کسر از حساب دریافت نکرده‌اند.

123

این مساله در حالی است که بسیاری هنوز پیامک واریز یارانه جدید را دریافت نکرده‌اند. البته وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گوید واریزی‌ها بر اساس حروف الفباست و احتمالا ظرف چند روز آینده همه مشمولان (حدود ۷۲ میلیون نفر) یارانه جدید را حتما دریافت می‌کنند.

اما اگر پیامک واریز به حساب افراد واریز نشود، افراد باید چه کنند و به کجا باید مراجعه کنند؟

در همین رابطه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای معترضان سامانه اینترنتی Hemayat.mcls.gov.ir را در نظر گرفته است. همچنین مرکز پاسخگویی تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ پاسخگوی مراجعه کنندگان خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من یه خانواده چهار نفرم دوبار برای من پیام واریز چهارصد هزار تومنی اومده اما واریز دومی پونصد کم ریخته شده اینو من کجا بگم.یعنی واریزی که میریزن نبایددو ماهشم یکی باشه.خدایا توبه…..

  • ناشناس

    سلام بسلام خدمت شما ممنونم از محبتان 🙏🙏🙏🙏👋ا تمام

  • ناشناس

    قراربود لبنیات مرغ و روغن گران شود ولی گوشت قرمز شکر قند بعضی میوه ها انواع مواد خوراکی هم گرانتر وچند برابر شد اقای رئیسی اگر سه ملیون هم داده بودی به هرنفر باز کم بود ۴۵ تومان هم که ندادی

  • خدیجه

    خ ب اخرش نفهمیدم چرا بعضی ها نفری ۴۰۰ وما ۳۰۰ دادند

  • ناشناس

    برادر من کارگر است که شش ساله که نمی تواند کار کند چون بیمار است وخانومش یک ساله است مرحوم شده به اون رایانه برای یک ماه دویست و پنجاه دادن تو خدا فکری کنید😭😭😭

  • ناشناس

    آخه این چه عدالتی من مستأجر که نه بیمه دارم نه کار باید جزو دهک6باشم لطفا اول سیستم اطلاعاتی رو درستی کنید بعد دهک بندی کنید

  • ناشناس

    Iبرای اینکه شیر ر در شیر است اوصاع کشور. چرا ندارد

  • بیکار

    سلام. با این یارانه پدر ما مستأجرا در میاد.50 در صد گذاشتن رو نرخ اجاره ها خودم مستاجرم و بیکار مریض هستم ولی نمیدانم چرا برا من 300 واریز شده .. توزیع یارانه اصلا عادلانه نیست

  • بیکار

    سلام. خدا به ما مستاجر کمک کنه.. با این شرایط دیگه نمیشه زندگی کرد من مستاجر و بیکار چرا باید 300 یارانه بگیرم… توزیع یارانه اصلا عادلانه نبوده..

  • ناشناس

    هیچی،،فقط خاک توسرشون با این کارا وگرونی راه انداختنشون..هیچ معلوم نیس چیکاردارن میکنند..