خبر مهم:

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۸

خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند

خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند. احمد نعمت بخش گفت: چهارمین همایش صنعت خودرو با محوریت خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی و وارداتی برگزار می شود. دبیرانجمن خودرو سازان ایران با بیان اینکه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی و وارداتی یکی از چالش های اصلی

دبیر انجمن خودروسازان ایران گفت: خودروسازان ایرانی باید رفتار با مشتری را یاد بگیرند.
احمد نعمت بخش گفت: چهارمین همایش صنعت خودرو با محوریت خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی و وارداتی برگزار می شود.

دبیرانجمن خودرو سازان ایران با بیان اینکه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی و وارداتی یکی از چالش های اصلی پیش روی صنعت خودرو است به طوری که شرکتهای معتبری همچون رنو برای ترمیم نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش، خدمات پس از فروش محصولاتش را خود بدست گرفته است.

وی افزود: بیشتر نارضایتی مردم از خودروهای قدیمی است که می توان با افزایش کیفیت خدمات پس از فروش در این خودروها، نارضایتی را کاهش داد.

نعمت بخش با اشاره به تجارب سه دوره همایش گذشته صنعت خودرو خاطرنشان کرد : در همایش اول صنعت خودرو معرفی شد و در همایش دوم اهداف و سیاست های صنعت خودرو تدوین و اعلام شد و سرمایه گذاری در صنعت خودرو و تولید مشترک با خودروسازان برتر دنیا دستاوردهای سومین دوره همایش صنعت خودرو بود که این امر در نهایت زمینه ساز تولید و عرضه محصولات جدید رقابت پذیر به بازار خودرو خواهد شد.

دبیر انجمن خودروسازان ایران تصریح کرد: همایش سوم پس از برجام بود و طرف های خارجی مشارکت بسیار خوبی داشتند که نتیجه آن حضور برندهای معتبر جهان و آغاز مقدمات قرارداد شرکت های خودروسازی پژو، سیتروئن، رنو و بنز بود. بنابراین اهداف مورد نظر تا سطح زیادی محقق شد با این حال نمی توانیم ادعا کنم که 100درصد به اهداف خود رسیده ایم.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ وی افزود: در همایش های گذشته بالای 70 درصد از اهداف محقق شد اما در هیچ کدام از این همایش ها خدمات پس از فروش که جزء دغدغه مردم است به خوبی دیده نشده بود. بنابراین تصمیم گرفتیم در همایش چهارم به صورت خاص به مشکل خدمات پس از فروش ورود کنیم.

وی با بیان اینکه چهارمین همایش صنعت خودرو 24 و 25 بهمن امسال برگزار می شود تصریح کرد : خودروسازان و واردکنندگان برندهای جهانی که در ایران حضور دارند باید از فرصت بدست آمده در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو برای دریافت تجارب و آموزش خود و نیروهایشان استفاده کرده و رفتار با مشتری را یاد بگیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.