کد مطلب: ۴۲۳۸۵۵

رحمانی:

خودروسازها از بهمن تا امروز افزایش قیمتی نداشتند

خودروسازها از بهمن تا امروز افزایش قیمتی نداشتند

وزیر صمت گفت: از بهمن تا امروز خودروسازها افزایش قیمتی از طرف کارخانه نداشته اند و نوسانات بازار بوده که بیشتر از برخی اتفاقات نشات گرفته و با افزایش تولید این مشکل برطرف می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به حمایت از کارگاه‌های صنعتی، گفت: رونق تولید وجوه مختلفی دارد و ما امسال در نه ماهه گذشته از حیث تولید داخل بیش از حد برنامه‌ریزی شده پیشرفت داشتیم و مردم استقبال کردند و مشارکت‌کنندگان خوب همکاری کردند.

وی افزود: برنامه ها خوب پیش رفته است و از حیث تامین نقدینگی آمار تقریباً مثل سال گذشته است اما چون نوسانات ارزی وجود داشته در عمل کمتر از سال پیش تامین صورت گرفته است.

وزیر صمت ادامه داد: خودروسازها بحث تولید داخل را جدی گرفتند و برنامه‌های متنوعی اجرا کردند و بخشی از قطعاتی که از خارج می آوردند را در داخل تولید کردند که قیمت تمام شده را پایین‌تر می‌آورد و یکی دیگر هم کمک محدودی بود که از نظام بانکی انجام شده و در جای خود موثر بوده است.

رحمانی تاکید کرد: از بهمن تا امروز خودروسازها افزایش قیمتی از طرف کارخانه نداشته اند و نوسانات بازار بوده که بیشتر از برخی اتفاقات نشات گرفته و با افزایش تولید این مشکل برطرف می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: ما نه فقط برای امسال بلکه برای تولیدات خودرو تا سال آینده هم خواسته‌ایم که افزایش را شاهد باشیم و حتما عید و آخر سال نیز یکی از دوره‌هایی است که تقاضا بیشتر می‌شود و برای آن هم برنامه‌ریزی هایی را داریم.

وزیر صمت درباره میزان خسارات وارد شده به واحدهای صنعتی در سیل اخیر گفت: هنوز جمع بندی خسارات انجام نشده اما خوشبختانه فعلا خسارت جدی نبوده و برخی ورودی‌های شهرک‌های صنعتی آسیب دیده است که جبران می‌شود و برای خود سیل زده ها هم در نظر داریم که پتو و آب و اقلام ضروری را برای آنان ارسال کنیم که این کار در حال انجام است.

رحمانی تاکید کرد: ما به همه سازمان‌های تابعه و شرکت‌های بزرگ دستور مشارکت در رسیدگی به مشکلات سیل زدگان را ابلاغ کرده ایم. ما دیروز از شرکت مس کرمان اقلام ضروری را ارسال کردیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محمد

    کم دروغ تحویل مردم بدید هم‌ش بازی دادن مردم شده ثبت نام

  • ناشناس

    قیمت خودرو های داخلی خیلی بالاست .کیفیت خیلی پایین خواهشاً بررسی کنید . متأسفانه خرید خودروی با کیفیت و قیمت مناسب تو ایران آرزو شده برای مردم .بفکر مردم باشید .

  • ناشناس

    ان شاالله عید و آخر سال که با افزایش تقاضا رو به رو هستم .داخل سایت ثبت نام شرکت های خودرو ساز ننویسند .ثبت نام داریم ولی بسیار محدود