کد مطلب: ۴۲۷۲۸۱

دبیر انجمن قطعه‌سازی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

خودرو کارخانه‌ای در شب عید گران نمی‌شود

خودرو کارخانه‌ای در شب عید گران نمی‌شود

دبیر انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه‌سازی می‌گوید: قیمت خودرو از در کارخانه‌های خودروسازی به طور دستوری تعیین می‌شود. بنابراین قیمت خودروهای کارخانه‌ای در شب عید گران نخواهد شد.

دبیر انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه‌سازی در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودرو در شب عید گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: قیمت خودرو از در کارخانه‌های خودروسازی به طور دستوری تعیین می‌شود. بنابراین قیمت خودروهای کارخانه‌ای در شب عید گران نخواهد شد. آنچه از بازار فعلی و روند تولید خودرو مشخص این است که ثبات قیمت خودروها ادامه‌دار است.

آرش محبی‌نژاد به قیمت خودرو در بازار هم اشاره و اظهار کرد: عرضه خودروها از سوی گروه های خودروسازی به موقع انجام می‌شود و از طرف دیگر تیراژ تولید خودرو نیز افزایش یافته است. معتقدیم تا زمانی که عرضه خودرو از سوی خودروسازان به موقع انجام شود قیمت خودرو در کف بازار هم تغییر محسوسی نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که در شرایط فعلی قطعه‌سازان چه وضعیتی دارند؟ تصریح کرد: قطعه‌سازان هم فعلا منتظر اجرایی شدن مصوبه شورای پول و اعتبار هستند. قرار است تسهیلاتی بالغ بر هفت هزار و 500 میلیارد تومان برای قطعه‌سازان در نظر گرفته شود که در قالب این بسته پنج هزار میلیارد تومان قرار است نقدی و مابقی از طریق بازار سرمایه تامین شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.