کد مطلب: ۱۶۳۰۵۶

همکاری آموزشی دانشگاه علم و صنعت با شرکت راه‌آهن ایتالیا

همکاری آموزشی دانشگاه علم و صنعت با شرکت راه‌آهن ایتالیا

رئیس دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران با اشاره به همکاری این دانشگاه با شرکت راه‌آهن ایتالیا گفت: در این همکاری اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی برای نیروهای انسانی در این حوزه کردیم.

دکتر سیدسعید فاضل در نشست خبری امروز با اشاره به همکاری این دانشگاه با دانشگاه و شرکت راه‌آهن ایتالیا، افزود: برای توسعه همکاری‌های مشترک قرارداد 3 جانبه‌ای میان دانشگاه علم و صنعت با شرکت راه‌آهن و دانشگاه ایتالیا در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک به امضا رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی برگزاری اولین دوره آموزشی را از مرداد ماه امسال در دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت دانست و اظهار کرد: برای حضور در این دوره اقدام به برگزاری آزمون ورودی کردیم که 700 نفر برای شرکت در این دوره انتخاب شدند.

فاضل با تاکید بر این‌که علاوه بر دوره‌های حضوری، دوره‌های غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تاکنون 4 دوره آن برگزار شده و برنامه‌ریزی برای برگزاری دو دوره دیگر در دستور کار است.

رئیس دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کل این دوره مشترک شامل 20 دوره آموزشی است که 14 دوره دیگر نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدرسین این دوره از متخصصان ایتالیایی و اساتید دانشگاهی ایران هستند، یادآور شد: با استفاده از سیستم‌های الکترونیکی دانشگاه، این دوره به صورت همزمان در سراسر دنیا قابل مشاهده است.

در این نشست محمدعلی برخورداری رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران با بیان اینکه شرکت‌های راه‌آهن در کشورهای دارای راه‌آهن توسعه‌یافته صاحب دانشگاه هستند، اظهار کرد: در ایران شرکت راه‌آهن اختصاصا دانشگاه ندارد، ولی دانشکده مهندسی راه‌آهن دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری این شرکت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به همکاری این دانشگاه با شرکت راه‌آهن ایتالیا، خاطرنشان کرد: برگزاری این دوره آموزشی تاثیر زیادی بر عملکرد کاربرد و بهره‌وری راه‌آهن خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.