کد مطلب: ۴۳۲۵۶۷

چرا دبی، یک مقصد مناسب برای سفر در ۲۰۲۰ است؟

چرا دبی، یک مقصد مناسب برای سفر در 2020 است؟

اگر در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر خاطره انگیز در روزهای سرد زمستان هستید، قطعا به دلایل مختلف دبی با هوای بهاری، مراکز تفریحی، تجاری، گردشگری و … خود می‌تواند یکی از بهترین مقاصد برای شما باشد. اما سوال اینجاست که چطور برنامه‌ریزی کنیم تا سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشیم؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از ایرانیان، علاقه به سفرهای خارجی دارند ولی نمیدانند کجا را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند؟! از طرفی، هزینه های سفرهای خارجی، بالا است. دلیل آن هم افزایش قیمت دلار و هزینه های بالای کشور دبی است. اما در این مقاله، به شما کمک میکنیم تا با برنامه ریزی مناسب، هزینه های سفر به دبی را کاهش دهید.

دبی، همواره مقصدی اعجاب انگیز و خاطره انگیز برای ایرانیان بوده است. این یعنی احتمالا برای سفر خارجی، دبی یکی از مقاصد ما است. اما مشکل اینجاست که بسیاری از افراد، توانایی مالی برای سفر به دبی را ندارند. ما در این مقاله، به شما کمک میکنیم که با برنامه ریزی، مسافرتی به یاد ماندنی را به مقصد دبی داشته باشید.

این روزها با فرارسیدن تعطیلات کریسمس در سراسر دنیا از جمله کشور خودمان، شاهد برگزاری جشن‌های سال جدید میلادی هستیم. شاید در بسیاری از مناطق دنیا شاهد هوایی سرد و برفی باشیم، اما خیلی‌ها در تدارک برنامه‌ریزی برای یک سفر خاطره‌انگیز و مناسب در کریسمس 2020 هستند تا هم بتوانند چند روزی را خوش بگذارنند و هم بتوانند از تخفیف‌های فصلی و سال نو استفاده کنند.

سفر کردن، تنها به انتخاب مقصد و چند روز استراحت در دبی خلاصه نمی‌شود و از لحظه تصمیم‌گیری برای قطعی کردن مقصد تا حتی پس از سفر باید برنامه‌ریزی ویژه‌ای داشته باشید. برای مثال: بلیط هواپیما دبی ، رزرو هتل در دبی ، ویزای دبی و … از دغدغه های پیش روی شما هستند. چون فرصت چند روزه و کوتاه شما در طول سفر به ویژه در روزهای شلوغ تعطیلات کریسمس، آنقدر زیاد نیست که بخواهید آن را به راحتی از دست بدهید.

بنابراین باید تلاش کنید که مقصد خود را به درستی انتخاب کنید. برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری، مکان‌های تفریحی، سیاحتی، ورزشی، تجاری و … برنامه‌ریزی درستی داشته باشید و حتی به این فکر کنید که بعد از پایان مسافرت، تجربه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

اگر در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر خاطره انگیز در روزهای سرد زمستان هستید، قطعا به دلایل مختلف دبی با هوای بهاری، مراکز تفریحی، تجاری، گردشگری و … خود می‌تواند یکی از بهترین مقاصد برای شما باشد. علاوه بر آب و هوای لذت بخش این روزهای دبی و جاذبه‌های گردشگری که به آنها اشاره کردیم، برنامه‌های ویژه سال نو، مراکز اقامتی زیبا، نزدیکی به ایران و بسیاری از موارد دیگر نیز تصمیم شما را برای سفر به دبی را در کریسمس جدی‌تر خواهد کرد. اما سوال اینجاست که چطور برنامه‌ریزی کنیم تا سفری لذت‌بخش‌تر داشته باشیم؟

تورهای دبی

یکی از روش های مسافرت به دبی، سفر از طریق تور دبی است. در این حالت، هزینه های شما بسیار کاهش می یابد. تورهای دبی، به شما کمک میکنند تا در هزینه سفر خود، کاهش چشمگیری را شاهد باشید. همچنین تورهای به شما کمک میکنند تا وقت کمتری را برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما صرف کنید. علاوه بر اینها، تریپ همواره تخفیفات ویژه ای را برای تورهای خود میگذارد که هزینه پرداختی شما برای یک سفر کریسمسی را به حداقل ممکن میرساند.

خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی

شما می‌توانید با انتخاب تور به دبی بروید یا اینکه بسته به سلیقه و علاقه خودتان، بلیط هواپیما دبی را انتخاب کنید و سپس خرید کنید. قطعا انتخاب راحت و سریع پرواز و یک هواپیمای مناسب، اولین تجربه خوب شما در سفر را رقم خواهد زد. بنابراین میتوانید با مراجعه به وبسایت Trip ، که یک وبسایت رزرواسیون پرواز و هتل است، لیست برنامه هواپیما ها را متناسب با برنامه سفر و بودجه خود انتخاب کرده و سپس بلیط خود را خریداری کنید. همچنین شما میتوانید بلیط هواپیما چارتری دبی را خریداری کنید. بلیط های چارتری ، میتوانند هزینه های شما را بسیار کاهش دهند.

هتل با قیمت مناسب را فراموش نکنید

پس از اینکه بلیط هواپیما خود را خرید کردید و خیال‌تان از مدت زمان سفر، تاریخ رفت تاریخ برگشت راحت شد، نوبت آن است که هتل خود را در دبی رزرو کنید. خوشبختانه در وبسایت تریپ این امکان وجود دارد که پس از رزرو بلیط هواپیما، هتل های دبی را مشاهده و سپس رزرو کنید. در این قسمت نه‌تنها می‌توانید تصاویر هتل مربوطه و امکانات آن هتل را ببینید، بلکه به کمک فیلترهای سایت امکان شخصی سازی هتل ها بر اساس تعداد ستاره، ارائه غذا یا براساس منطقه وجود دارد.

برای سفر به دبی، برنامه ریزی کنید

حتما از قبل برای خودتان برنامه سفر داشته باشید و تلاش کنید براساس مدت زمان حضور در دبی بتوانید از جاذبه‌های گردشگری، تفریحی، اماکن تجاری، ورزشی و … این شهر نهایت لذت را ببرید. جالب است بدانید در روزهای کریسمس فستیوال‌های مختلفی در شهر دبی برگزار می‌شود که گاهی تا صبح طول می‌کشد.

اما اگر کریسمس را با هوای برفی می‌شناسید، بد نیست به بازدید از بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده جهان در مرکز خرید امارات در خیابان شیخ زاید را در برنامه‌ خود بگنجانید. رفتن به این پیست اسکی، تجربه ای بی نظیر را از یک سفر در آسیا برای شما رقم خواهد زد.

همچنین در کشورهای خارجی، هر چه به زمان سفر نزدیک تر می شوید، بلیط هواپیما گران تر شده و در صورتی که از مدت ها قبل رزرو انجام داده باشید، با قیمت هایی پایین تر، خدمات را دریافت خواهید کرد. در بسیاری از موارد نیز پیشنهاد تور لحظه آخری دبی فقط در حد یک ابزار تبلیغاتی باقی می ماند و هیچ یک از وعده های آن ها نه به لحاظ قیمت و نه به لحاظ کیفیت خدمات مسافرتی با واقعیت همخوانی ندارد.

امیدواریم پس از خواندن این نوشته، به این باور رسیده باشید که سفر به دبی، حتی با این قیمت دلار، میتواند هزینه نسبتا کمی برای شما داشته باشد. پس شما فقط برنامه ریزی کنید و باقی کارها را به تریپ ( Trip.ir ) ، بسپارید. خدمات تریپ برای سفر به دبی شامل اینها است:

  • بلیط هواپیما دبی
  • رزرو هتل دبی
  • تور دبی
  • و …

پس فقط آماده یک سفر خاطره انگیز به این جزیره، در حاشیه خلیج فارس شوید.

منبع خبر: رجا نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.