کد مطلب: ۱۹۷۳۲۲

درخواست استاندار تهران برای ارائه مجوز به طرح‌های هتل‌داری

درخواست استاندار تهران برای ارائه مجوز به طرح‌های هتل‌داری

استاندار تهران در جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی استان تهران گفت: باید به طرح‌های بوم‌گردی در کویر مجوز داده شود و همه خدمات مورد نیاز آنها تامین شود، زیرا با سیاست‌های زیست‌محیطی دولت مغایرتی ندارد.

محمدحسین مقیمی در جلسه کارگروه تخصصی شهرسازی و امور زیربنایی با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه و علاقمندی برای سرمایه‌گذاران براساس قانون گفت: برای اشتغالزایی در استان باید براساس مر قانون و سیاست‌های دولت عمل کنیم و از خطوط قرمز محدودیت‌ها عبور نکنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، استاندار تهران با بیان اینکه ایجاد صنایع جدید و آلاینده تا شعاع ١٢٠ کیلومتری استان تهران طبق قانون ممنوع است، افزود: در راستای ایجاد صنایع غیر آلاینده و صنایع «های‌تک» (فناوری برتر و تکنولوژی پیشرفته)، برای اشتغال‌زایی باید به کشاورزی و گردشگری در استان توجه کنیم.

مقیمی با تاکید بر اینکه کارشناسان در استان تهران باید به توسعه گردشگری اهمیت دهند، تصریح کرد: باید به طرح‌های بوم‌گردی در کویر مجوز داده شود و همه خدمات مورد نیاز آنها تامین شود، زیرا با سیاست‌های زیست‌محیطی دولت مغایرتی ندارد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، استاندار تهران گفت: برای اشتغال‌زایی در استان تهران به طرح‌هایی که در حوزه گردشگری، هتل‌داری و کارهای خدماتی ارائه می‌شود، اگر محدودیت خاصی در میان نیست، لازم است با تسهیل و تسریع بیشتر مجوز داده شود.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.