کد مطلب: ۵۹۴۰۶۰

معرفی یک گروه دیگر برای دریافت وام فوری کرونا

معرفی یک گروه دیگر برای دریافت وام فوری کرونا

مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به اعلام رسمی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه هشتاد و ششمین جلسه ستاد ملی کرونا، مهلت ثبت‌نام و پرداخت تسهیلات برای کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر، گردشگری، ورزش و… تا پایان آذر ماه تمدید شده است.

سرپرستان گروه‌های نمایشی، تماشاخانه‌داران و مدیران موسسات تئاتری می‌توانند برای اطلاع از شرایط و فرآیند دریافت تسهیلات به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

منبع: هنر امروز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چگونه وام یک میلیونی کرونارادریافت کنیم

  • میلاد اسپندار

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم.
    بنده سری اول وام کرونا رو به دلیل عدم خبر و دیر خبردار شدم،دریافت نکردم. ولی سری دوم وام را دریافت کردم و هرماه دهم از یارانه معیشتی بنده کسر می‌شود. لذا میخواستم بدونم که بنده میتوانم یک وام معیشتی دیگر بگیرم یا نه ؟؟؟
    و دوم: اینکه بنده شغلم لایق کاری ساختمان است و از مشاغل سخت به حساب میاد،که به دلیل کرونا کارم خوابید و خسارت شغلی به بنده وارد شد. میخواستم بدونم که وام کرونا که تا آذر ماه تمدید شد به بنده و شغلم تعلق می‌گیرد یا نه ؟؟؟
    چون شغل بنده جزو مشاغل سخت بوده و به دلیل کرونا ضرر زیادی در کسب و کارم متحمل شدم. وکلا از جیب میخورم و دیگر پس اندازی هم برایم نمانده که خرج کنم. لطفا بنده را راهنمایی کنید که وام کرونا به بنده تعلق می‌گیرد یا نه ؟؟؟؟
    واگر تعلق می‌گیرد باید چکار کنم و چگونه اقدام کنم. ممنون میشم که جواب بنده را بدهید.منتظر جواب شما مسئولین محترم این طرح هستم. و ممنون که وقت میزارید و به تک تک سوال های ما جواب میدید. شرمنده که نوشته ام یکم طولانی شد چون واقعا به این وام نیاز دارم.
    با تشکر از شما مسئولین صبور و زحمتکشی که این طرح را مدیریت میکنید و در این شرایط سخت کرونایی،گرانی و بیکاری ما جوون‌ها با این طرح به فکر ما جوون ها هستید.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای تک تک شما مسئولین و ملت غیور ایران. امیدوارم به درخواست بنده هم رسیدگی کنید و هرچه زودتر جواب بنده را بدهید تا شاید با این وام گره ای از زندگی بنده باز شود.
    با سپاس فراوان و بدرود.

  • میلاد

    با سلام و خسته نباشید خدمت مسئولین محترم که طرح را در اختیار نیازمندان گذاشته اند تا حداقل گره کوچکی از مشکلات مردم در این روزهای سخت کرونایی و گرانی و بی کاری باز شود. بنده ۲تا سوال دارم.
    ۱:من وام یک میلیون تومانی کرونا سری اول را نگرفتم چون اطلاع نداشتم ولی سری دوم را گرفتم خواستم بدونم میتوانم دوباره برای وام کرونا ثبت نام کنم یا خیر؟؟؟
    ۲:اینکه بنده شغلم نصاب ایزوگام یا همون عایق کار هستم که جزو مشاغل سخت به شمار میاد،و بعداز شیوءکرونا بنده بیکار شدم و کار کاملا خوابیدو از جیب خوردم حتی کل پس اندازیم که جمع کرده بودم رو خرج کردم.و حال از شما مسئولین محترم این طرح وام کرونا که برای مشاغلی که ضرر کردن گذاشتید سوال دارم و میخوام بدونم که این طرح به بنده تعلق میگیره یا خیر ؟؟؟ اگر تعلق میگیره چطوری باید مطلع بشم و چگونه ثبت نام کنم. چون واقعا الان بیشتر از همیشه به این وام نیازمندم. واز شما مسئولین محترم عاجزانه تقاضا دارم به این متن و سوال بنده رسیدگی کنید و لطفا جواب بنده را بدهید.من منتظر جواب شما عزیزان هستم.
    با آرزوی سلامتی و تندرستی برای شما مسئولین محترم این طرح امیدوارم که جواب مثبت از شما عزیزان بگیرم. لطفا منو راهنمایی کنید. در پناه حق

  • میلاد

    با سلام خدمت شما بزرگواران و مسئولین محترم طرح وام کرونا. بنده وام یک میلیون تومانی معیشتی سری اول رابخاطر عدم اطلاع نگرفتم. وام سری دوم را دریافت کردم.که از یارانه معیشتی من هرماه کسر میشه. حال میخواستم از شما مسئولین عزیز و محترم بپرسم.وام یک میلیونی کرونای جدید در آذر ماه یا بهمن ماه ۱۴۰۰ به بنده تعلق می‌گیرد یا نه ؟؟؟ اگر تعلق می‌گیرد باید چکار کنم و چگونه برای دریافت وام ثبت نام کنم. از شما مسئولین عزیز،محترم عاجزانه تقاضا دارم بنده را راهنمایی کنید. تا بتونم با گرفتن این وام حداقل گره کوچکی از مشکلات زندگیم را برطرف کنم،چون بعلت کرونا بنده تقریبا بیش از یکسال میشه که بیکار شدم وشغلم راهم از دست داده ام. شغل بنده عایق کاری ساختمان مسکونی یاهمان(نصاب ایزوگام) است و تا الان از جیب خوردم خدا شاهد دیگه هیچ پس اندازی هم برام نمونده که خرج کنم،و کلی هم بده کار شدم،تا الان خواهشن لطف کنید و این پیام را بخونید و جواب بنده را بدهید. من منتظر جواب شما عزیزان و بزرگواران هستم.چون واقعا یک میلیون درسته پول زیادی نیست. ولی برای بنده که بیکار شدم وکلی ضرر َعلی و مالی متحمل شدم و بدهکارم، باز هم یه گوشه از دستم رو میگیره انشالله که اول امیدمون به خدا بعد هم به شما مسئولین محترم این طرح است.
    ببخشید متن بنده یکم طولانی شد چون خیلی گرفتارم و دل پری دارم.
    در پناه حق انشالله که جواب مثبت بگیرم ازتون. خدا نگهدار.