کد مطلب: ۱۳۸۷۰۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران:

در تهران مشکل کمبود آب وجود ندارد

در تهران مشکل کمبود آب وجود ندارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده در حال حاضر مشکلی برای تامین آب استان تهران وجود ندارد و حتی می‌توان قاطعانه گفت که در هیچ کجای استان بحث کاهش فشار آب نیز مطرح نشده است.

محمد پرورش ضمن تاکید بر لزوم صرفه‌جویی مشترکان در ساعات اوج گرما اظهار کرد: اگر مشترکان از کارهای غیرضرور در زمان پیک اجتناب کنند، قطعا تا آخر تابستان مشکلی برای تامین آب به وجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد میزان مصرف از میزان فعلی افزایش یابد، شبکه جوابگو نخواهد بود و این بدین معنا نیست که ظرفیت شبکه غیرمنطقی تعیین شده بلکه ظرفیت شبکه استاندارد است و باید مدیریت مصرف صورت بگیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افت فشار در هیچ کجای استان وجود ندارد عنوان کرد: در پهنه‌بندی‌های صورت گرفته کم کردن فشار آب در دستور کار قرار نگرفته و تنها در صورتی که مصرف بیش از این افزایش یابد، مجبور به اجرای این طرح هستیم.

پرورش تصریح کرد: تاکنون در شهر تهران قطعی و کاهش فشار آب وجود نداشته و اگر هم مشترکان با این مسئله روبرو شدند، لازم است که با شماره ۱۲۲ تماس حاصل کنند و پیگیر علت قطع خود شوند.

وی با بیان اینکه ظرفیت فعلی منابع آب استان تهران کم نیست گفت: اگر در نقطه‌ای مشکلی باشد، باید به صورت موردی حل شود همان‌‌طور که در برخی نقاط جنوب غرب که شبکه‌ها اصلاح شده بود، اما شهرداری اجازه اصلاح انشعاب را نمی‌داد، دچار مشکل شدیم که این مسئله نیز در حال برطرف شدن است.

به گفته وی در حال حاضر هیچ مشکلی برای تامین منابع آب استان تهران وجود ندارد اما لازم است که مشترکان در نحوه مصرف خود مدیریت کافی داشته باشند تا در فصل تابستان دچار مشکل خاصی نشوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.