کد مطلب: ۳۹۵۸۰۷

کارگر عنوان کرد:

در ماه محرم میوه ارزان می‌شود

در ماه محرم میوه ارزان می‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به افزایش قیمت موز به 17 هزار تومان گفت: افزایش نرخ‌ میوه مقطعی است و با آغاز محرم مجددا شاهد افت قیمت‌ها خواهیم بود و حتی در ایام محرم این میوه‌ها زیر قیمت واقعی عرضه می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از افزایش قیمت موز به کیلویی ١٧ هزارتومان در مراکز خرده فروشی سطح شهر خبر داد و با بیان اینکه معمولا قیمت میوه تا قبل از آغاز ماه محرم با افزایش همراه است، گفت: قیمت شلیل و خیار نیز در هرکیلوگرم حدود ١٥ درصد افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با بیان اینکه قیمت موز در میدان مرکزی میوه و تره بار کیلویی ١٤ هزارتومان است، افزود: مغازه‌داران باید با اعمال ٣٥ درصد سود این میوه را بفروش برسانند که چون رقم بالایی می شود اعضای ما از این سود صرفه نظر کرده و موز را کیلویی ١٧ هزارتومان عرضه می کنند.

کارگر گفت: بازگشت حجاج و برگزاری فشرده مراسم عروسی قبل از ماه محرم منجر به افزایش تقاضا و در نتیجه افزایش قیمت شده است.

به گفته وی این افزایش نرخ‌ها مقطعی است و با آغاز محرم مجددا شاهد افت قیمت‌ها خواهیم بود و حتی در ایام محرم این میوه‌ها زیر قیمت واقعی عرضه می‌شوند چون تقاضا به شدت کاهش می‌یابد.

کارگر افزود: هم اکنون قیمت خیار گلخانه کیلویی ٢ تا ٤ هزارتومان، خیار رسمی ١٥٠٠ تا ٣٥٠٠ تومان، شلیل شبرنگ ٦ تا ١٠ هزارتومان، شلیل شبرنگ سیبی ٦ تا ١١ هزارتومان و شلیل انجیری ٤ تا ٨ هزار تومان است و این محصولات با ٣٥ درصد سود در مغازه های سطح شهر عرضه می‌شوند.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.