خبر مهم:

کد مطلب: ۶۸۹۸۰۴

دستور رئیسی به وزیر اقتصاد درباره بورس

دستور رئیسی به وزیر اقتصاد درباره بورس

رئیس‌جمهور از اهتمام جدی دولت برای حفاظت از منافع مردم و سهامداران در بازار سرمایه خبر داد و بر ضرورت شفافیت و ثبات مقررات در این بازار تأکید کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فرمان ابراهیم رئیسی به وزیر اقتصاد درباره بورس چیست؟

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عصر سه‌شنبه به ریاست ابراهیم رئیسی برگزار شد و در این جلسه گزارشی از آخرین وضع بازار سرمایه، تحولات این بازار و نوسانات آن ارائه و دلایل این روندها تشریح شد.

در ادامه جلسه همچنین نتایج مصوبات پیشین ستاد در خصوص بازار سرمایه و اقدامات دستگاه‌های اجرایی در این زمینه در قالب گزارشی مطرح شد و مورد آسیب‌شناسی قرار گرفت.

رئیس جمهور پس از استماع گزارش‌های دستگاه‌های مسئول، بر لزوم حفظ ثبات بازار سرمایه تاکید کرد و گفت: وزارت اقتصاد و سایر دستگاه‌های مسئول در حوزه بازار سرمایه باید به گونه‌ای عمل کنند که این بازار برای فعالان آن پیش‌بینی پذیر و باثبات باشد.

رئیسی همچنین از اهتمام جدی دولت برای حفاظت از منافع مردم و سهامداران در بازار سرمایه خبر داد و با تاکید بر ضرورت شفافیت و ثبات مقررات در این بازار افزود: برای تحقق پیش‌بینی‌پذیری بازار سرمایه لازم است مقررات این بازار کاملا شفاف باشد و در عین حال از تغییرات مکرر در مقررات به طور جدی پرهیز شود.

در ادامه این جلسه علاوه بر تاکید مجدد بر اجرای مصوبات پیشین ستاد اقتصادی دولت در خصوص بازار سرمایه، راهکارهای دیگری در خصوص بهبود روند و ثبات‌بخشی به این بازار مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قطعا در بودجه سال آینده نرخ خوراک و مالیات و عوارض صادراتی و….. دوباره به نفع دولت دستکاری می‌شود تا سود شرکت های بورس دوباره به جیب دولت سرازیر بشه.از اون طرف هم با قیمت گذاری دستوری سهامدار و شرکت ها باید تقاص تورم رو پس بدن تا صدای مصرف کنند بلند نشه.بورس فعلا بیشتر یه اسم دهن پرکن هست.

  • ناشناس

    فقط با متخلفان بورس که عمدتا حقوقی ها هستند برخورد قاطع شود در برخی نمادها با افشاها و ارزشمند شدن سهام حقوقی هر چی میتونه سهام را پایین میکشه در این میان اصلا به سهامدار خرد فکر نمی کنند نمونه اش سمگاست که از سال قبل ۳۷درصد سوددهی سهم بیشتر شده ولی قیمتش ۶۷درصد پایین اومده در مجمع هم تذکر داده شد ولی انگار نه انگار از اون موقع باز هم قیمتش را پایین آورده اند

  • ناشناس

    آبی گرم نمیشه

  • ناشناس

    بااین فرمیشات آبی گرم نمیشه چون گوش نمیدن …………متأسفانه

  • ناشناس

    بورس امروز تاحدودی درصفربازارمعامله میشد بااین خبر سریع لحظه به لحظه منفی تر میشدکه وقت تمام شدوگرنه تامنفی2یابیشتر همپیش میرفت

  • ناشناس

    حقوقی ها تا میتونن به بورس ضربه وارد میکنند. بورس دستخوش مراودات سیاسی قرار گرفته وچون قدرتشون به طرف مقابل نمیرسه روی سهامدارهای حقیقی فشار وارد میکنند