کد مطلب: ۵۶۷۱۹۴

دستور رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور درباره تعطیلی به خاطر کرونا

دستور رهبر انقلاب به رئیس‌جمهور درباره تعطیلی به خاطر کرونا

در پی نامه وزیر بهداشت به رهبر انقلاب در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها، مقام معظم رهبری از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پی نامه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص موج سهمگین و پنجم کرونا و پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای برای کاهش چرخش ویروس و بار بیمارستانها، رهبر معظم انقلاب اسلامی از رئیس‌جمهور خواستند این موضوع در ستاد ملی کرونا بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد.

در مرقومه رهبر انقلاب اسلامی خطاب به آقای روحانی رئیس‌جمهور آمده است: «پیرو هشدار وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پیشنهاد تعطیلی بخاطر بیماری همه‌گیر، مقتضی است این موضوع در ستاد ملّی کرونا مطرح و بررسی شود و هر اقدامی که لازم است انجام گیرد».

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، آقای دکتر نمکی در نامه روز گذشته خود به رهبر انقلاب پس از برشمردن علل و زمینه‌های گسترش بیماری و فشار سنگین بر کادر درمان، به صحنه آوردن کلیه امکانات کشور برای مقابله جدی با این پدیده را ضروری دانست و نوشت: «شاید دو هفته تعطیلی جدی و ایستادگی و بکارگیری نیروهای نظامی و انتظامی و برخورد با شکستن پروتکل‌ها بتواند تا حد قابل توجهی از چرخش ویروس و بار بیمارستان‌ها و فشار نفس‌گیر بر همکاران ما بکاهد».

رونوشت دستور رهبر انقلاب اسلامی برای رئیس‌جمهور منتخب نیز ارسال شده است.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    معلوم نیست این روحانی و وزیر بهداشت دم رفتن چه خوابی برای مردم دیدن. آقا جان تعطیلی چند روزه تهران رو دیدیم. نتیجش چی شد؟ بابا برای ملت ما تعظیلی سمه.

  • ناشناس

    بانک‌ها هم دوباره تعطیل میشن؟

  • ناشناس

    باسلام.باید دو هفته تمام کشور تعطیل شود.و نیروهای خدوم نظامی و انتظامی و.‌‌‌.. به شدت جلوی مسافرت ها و رستوران ها و پارک ها و مهمانی های خانوادگی رفتن ها و مجالس عروسی و عزا را بگیرند.البته کاسبان خرده فروش چون چک دارند و اجاره میدهند را استثنا کنند.و همچنین دولت محترم و مسئولین… جریمه ها را در صورت امکان چندبرابر کنند.چون تحریم هستیم و دولت محترم سهام هاش را فروخته است و فرار مالیاتی عظیم ثروتمندان را داریم جریمه ها چند برابر شود بهتراست.این نظر شخصی بنده است.باتشکر

  • زهرا خدری

    اول یه فکری به حال معیشت ما مردم کنید بعد فکر تعطیلی باشین حداقل یه پولی به مردم بدین بتونن وقتی تعطیل میشه همه جا با همون پولی که دولت به مردم میده به خاطر این تعطیلی یه بخشی از زندگی مون رو اون پول پوشش بدیم ..

    • ناشناس

      یک پولی به مردم بدن که جریمه های سفرشون پرداخت کنن؟؟ چطور برای سفر و رستورانتون پول دارید ولی برای تو خونه نشستنتون پول ندارید؟

    • ناشناس

      به روح اعتقاد داری ؟؟؟ از کجا پول میگیری شیطون ؟

  • ناشناس

    اول یه فکری به حال معیشت ما مردم کنید بعد فکر تعطیلی باشین حداقل یه پولی به مردم بدین بتونن وقتی تعطیل میشه همه جا با همون پولی که دولت به مردم میده به خاطر این تعطیلی یه بخشی از زندگی مون رو با اون پول پوشش بدیم با این وضعیت بد اقتصادی

  • ناشناس

    اول یه فکری به حال معیشت ما مردم کنید بعد فکر تعطیلی باشین حداقل یه پولی به مردم بدین بتونن وقتی تعطیل میشه همه جا با همون پولی که دولت به مردم میده به خاطر این تعطیلی یه بخشی از زندگی مون رو با اون پول پوشش بدیم با این وضعیت بد اقتصادی…

  • ناشناس

    خرج مردم رو بدن‌ م‌یخوان هرکاری بکنن بکنن! نمیشه تعطیل بشه مردم هم ول کنن به امان خدا!!

    • ناشناس

      این مردمی که دارید ازشون حرف میزنید بخاطر خودخواهیشون جون همه مردم به خطر انداختن