خبر مهم:

کد مطلب: ۲۷۰۴۵۵

دستگاه‌های اجرایی ملکف به ثبت اطلاعات کارمندان خود شدند

دستگاه‌های اجرایی ملکف به ثبت اطلاعات کارمندان خود شدند

سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای دستگاه‌های اجرایی را مکلف به ثبت اطلاعات کارمندان خود اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی کرد.

سید صدرالدین صدری نوش‌آبادی معاون سرمایه انسانی سازمان امور اداری و استخدامی کشور در بخشنامه‌ای اعلام کرد:‌ دستگاه‌های اجرایی مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشور مکلف به ثبت اطلاعات کارکنان رسمی،‌ پیمانی و قراردادی کار معین و مشخص و قراردادهای کارگری و سایر نیروها در سامانه کارمند ایران هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در این بخشنامه به شماره 166731 آمده است: در اجرای ماده (15) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال 1397 کل کشور مبنی بر ثبت اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قراردادی کار معین و مشخص، قراردادهای کارگری و سایر نیروها، تمامی دستگاه‌های اجرایی، اعم از مشمول و غیر مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، موظفند اطلاعات کارکنان خود را براساس دستورالعمل و راهنمای مربوطه در سامانه کارمند ایران به نشانی karmandiran.ir ارسال نموده و تاییدیه آن را دریافت نمایند.

بدیهی است بررسی درخواست‌های دستگاه‌های اجرایی توسط این سازمان، منوط به ارسال اطلاعات موصوف در سامانه کارمند ایران می‌باشد.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.