خبر مهم:

کد مطلب: ۲۳۰۵۵۲

دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام

دستیابی به بالاترین میزان تولید فولاد خام

تلاشگران ناحی فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه در سال ۱۳۹۶ با تلاش بی‌وقفه خود و به کارگیری تکنیک‌های کار‌گروهی و حس تعلق سازمانی، به رکوردهای بی‌سابقه‌ای در تولید فولاد خام دست یافتند.

محمدرضا بنائیان مفرد، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته گری مداوم فولاد مبارکه، سال ۱۳۹۶ را پربارترین سال در طول عمر بهره برداری از این شرکت دانست و گفت: برنامه تولید در این سال ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تن در نظر گرفته شده بود که با تلاش مستمر همه کارکنان و پشتیبانی سایر نواحی رکورد بی‌سابقه تولید ۶ میلیون و ۴۵۰ هزار و ۸۰۷ تن محقق شد که این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل (۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تن) ۱۴ درصد رشد نشان می‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: دستیابی به تولید فراتر از برنامه سالانه، نتیجه تلاش مجدانه و تعلق سازمانی و ملی همکاران سخت‌کوش این ناحیه، درک متقابل و راهبری‌های مدبرانه مدیریت عالی و معاونت‌های سازمان، همکاری مدیریت‌های پشتیبان و سرویس دهنده صف و ستاد بوده است.

مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه اظهار امیدواری کرد: با تداوم موارد فوق و به کارگیری شیوه‌های کار گروهی و هدف‌گذاری‌ها و تلاش مضاعف، در سال جدید نیز شاهد ثبت اینگونه موفقیت‌ها و رسیدن به ظرفیت اسمی 7.2 میلیون تن تختال در شرکت فولاد مبارکه خواهیم بود.

منبع: خبرآنلاین

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.