کد مطلب: ۱۱۷۸۸۶

دست کشاورزان به رئیس جمهور نرسید

دست کشاورزان به رئیس جمهور نرسید

حسن روحانی در مراسم شکرگزاری برداشت محصول که با حضور مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان برگزار شده بود بدون اینکه زمانی برای دیدار مردم نیز بگذارد به یکباره سالن اجلاس سران را ترک کرد و پاسخگوی مطالبات کشاورزان نماند. مراسم جشن شکرگزاری برداشت محصول امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد و حسن روحانی

حسن روحانی در مراسم شکرگزاری برداشت محصول که با حضور مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و کشاورزان برگزار شده بود بدون اینکه زمانی برای دیدار مردم نیز بگذارد به یکباره سالن اجلاس سران را ترک کرد و پاسخگوی مطالبات کشاورزان نماند.

مراسم جشن شکرگزاری برداشت محصول امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد و حسن روحانی آب پاکی را بر روی دست کشاورزان ریخت و اعلام کرد که در سال جاری بابت خرید تضمینی گندم سال زراعی گذشته با مشکلات جدی روبرو بودیم و نرخ خرید تضمینی گندم سال زراعی جاری کمی افزایش یافته است چرا که برای تعیین نرخ این محصول باید واقعیت‌های جهانی، فرسایش آب و خاک و وضعیت دولت را نیز در نظر داشت.

سخنگوی دولت چندی پیش در یک نشست مطبوعاتی مطرح کرده بود که خرید تضمینی گندم امسال تنها 2 درصد افزایش قیمت دارد و نرخ این محصول 1300 تومان است.

بنابر این گزارش کشاورزان و مسئولین وزارت جهاد کشاورزی انتظار داشتند که امروز بتوانند با رایزنی و دیدار مستقیم با رئیس جمهور تغییری در نرخ تضمینی گندم انجام دهند اما حسن روحانی امروز در حالی سالن اجلاس سران را ترک کرد که کشاورزان نتوانستند ارتباط مستقیمی با رئیس جمهور برقرار کنند تا مشکلات خود را به گوش وی برسانند.

عبدالمهدی بخشنده معاون برنامه‌ریزی وزیر جهاد کشاروزی امروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با تسنیم گفت: دولت بخشنامه نرخهای خرید تضمینی گندم را به وزارت جهاد کشاورزی نداده است و سخنگوی دولت فردا در یک نشست مطبوعاتی نرخ این محصولات را اعلام می‌کند.

به گزارش تسنیم،گفتنی است که حسن روحانی امروز در حالی سالن اجلاس سران را ترک کرد که اجازه دیدار مردمی وی با کشاورزان و خبرنگاران داده نشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.