کد مطلب: ۷۴۶۹۷۵

دنا در بورس کالا با نصف قیمت / شرایط ثبت نام

دنا در بورس کالا با نصف قیمت / شرایط ثبت نام

جزئیات عرضه دنا در بورس کالا اعلام شد. دنا از متقاضیان زیادی برخوردار است. قیمت دنا در بورس کالا شکسته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات عرضه دنا و قیمت آن در بورس کالا اعلام شد.

تعداد ۵ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو یکشنبه آینده(۲۵ دی) در بورس کالا عرضه می شود.

بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تعداد 5 هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه 25 دی در بورس کالا عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت ایران خودرو قیمت پایه این خودرو را که 27 اسفند سال جاری به خریداران تحویل می شود 189 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است، و درصد پیش پرداخت این خودرو نیز 100 درصد در نظر گرفته شده است.

همچنین اطلاعیه عرضه دنا پلاس دستی آمده است: هر کد ملی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو بوده و خریداران باید 18 سال تمام را داشته باشند.

اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال 1398 از شرکت های خودروسازی موفق به خرید شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

گفتنی است خریداران باید در زمان مقرر که طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه های جانبی شامل 4 میلیون و 371 هزار و 310 تومان در ازای بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به علاوه 13 درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله باید پرداخت شود، نمایند.

در صورت عدم واریز هزینه ها حداکثر تا 5 روز تقویمی پس از ارسال پیامک تکمیل وجه متعلقات قانونی به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می شود. همچنین امکان انتخاب رنگ و مشخصه های سفارشی وجود دارد.

بر اساس این گزارش ۵ هزار دستگاه خودرو دنا پلاس دستی سفید متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه ۲۵ دی 1401 در بورس کالا عرضه می‌شود.

قیمت پایه دنا 189 میلیون تومان اعلام شده و درصد پیش پرداخت این خودرو 100 درصد است.

گفتنی است قرار است زمان تحویل این خودروها 27 اسفند سال جاری باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    از بس نگاه به سایت کردم چشمان دگه دید نداره چطور میشه یه خودرو ما هم از ایران خودرو برنده بشیم.انشاالله به امید خدا نا امید نیستم

  • حسین

    خیر

  • محمد

    با چه قیمتی برنده بسته میشه؟

  • ناشناس

    بخداوندی خدا اگه ما مردم هجوم نبریم دنا پلاس هم مثل همون شاهین رو دستشون میمونه ،حیف نباشه پول بدیم و ماشین های آشغال ایرانی سوار بشیم ،
    بنظرمن باید همه قیمت پایه رو بزنن ،چون اگه باقیمت بالا ماشین رو برنده بشیم دیگه نمیتونیم تو قرعه کشی و بورس ثبت نام کنیم

  • ناشناس

    شانس قرعه کشی و شرکت در بورس فقط ی باره ،شانستون رو خراب نکنید ،چند روز دیگه ماشین های وارداتی هم میزارن تو بورس ،ب فکر بعد هم باشید از من گفتن 😘😘😘

  • Mehran

    فقط قیمت پایه بزنید تا خودرو ساز متوجه بشه که همین قیمتم زیاده برای این ماشین ها کاش مردم ی دل بودند

  • حمید

    چراپژوپارس واردبورس نمیشه قیمت نسبت دناو207پایین تره همه مردم بتونن بخرن

  • ناشناس

    ۱۹۰ بیشتر نزنید

  • ناشناس

    ایران خودرو هم به جرگه کاشفان معروف دنیا پیوست. کشف قیمت! تو بازار انحصاری خودرو؟؟!!!
    بیچاره مردم

  • ناشناس

    داستان عرضه دنا در بورس جالب بود
    اول گفتند ۵هزازتا عرضه میشهبعد گفتن ک نبایددربورس عرضه بشه
    این خبر باعث شد
    تا مردم بیشتر شرکت کنندبعد بجای ۵هزار تا ۱۰هزارتا عرضه شد
    اونم ب دوبرابر قیمت پایه
    مرگ بر آمریکا شیطان بزرگ