کد مطلب: ۶۴۸۵۹۹

آغاز پیش‌فروش عادی گروه سایپا تا ساعاتی دیگر

آغاز پیش‌فروش عادی گروه سایپا تا ساعاتی دیگر

گروه خودروسازی سایپا، دومین پیش‌فروش یکساله پنج محصول خود در سال جدید را در راستای اجرای پنجمین مرحله از طرح حمایتی از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از ساعت ۱۳ امروز (سه‌شنبه ۶ اردیبهشت ماه) به مدت دو روز به مرحله اجرا در می‌آورد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از ایسنا ، آخرین طرح پیش‌فروش اجرا شده برای محصولات گروه خودروسازی سایپا ، پس از تعطیلات عید نوروز (۱۷ فروردین ماه) با عرضه شش محصول این گروه خودروسازی اجرا شد.

ظهر امروز (۶ اردیبهشت ماه) دومین مرحله از این طرح در سال ۱۴۰۱ برای پنج محصول سایپا شامل کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S و سایپا SE ۱۵۱ و همزمان با پنجمین طرح حمایتی سایپا در راستای حمایت از قانون خانواده و جوانی جمعیت برای چهار محصول (همان پنج محصول طرح عادب بدون سایپا ۱۵۱) برگزار می‌شود.

مشتریان از ساعت ۱۳ امروز به مدت دو روز (بصورت شبانه‌روزی) فرصت دارند با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com درخواست خود را ثبت کنند.

این مرحله از فروش در قالب طرح پیش‌فروش اجرا شده، قیمت خودروها مطابق قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان نهایی خواهد بود. اما موعد تحویل خودروها مرداد الی شهریور ماه سال جاری در نظر گرفته شده است.

طبق روال یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، قرعه‌کشی انجام و نهایتا یک روز بعد اسامی منتخبان نهایی مشخص خواهد شد. منتخبان ظرف مدت سه روز فرصت دارند، نسبت به واریز وجه علی‌الحساب قیمت خودرو مطابق جدول فروش اقدام کنند.

بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (مصوبه مجلس شورای اسلامی در تاریخ ١٩ آبان ١۴٠٠ ) و با توجه به تعهد خودروسازان در حمایت از این قانون، یک خودرو ایرانی به انتخاب و به نام مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن‌ها از ۱۹ آبان ماه امسال به بعد باشد، به قیمت کارخانه در هر نوبت ثبت‌نام برای یک مرتبه، تحویل داده خواهد شد.

لازم به یادآوری است که چنانچه تعداد متقاضیان مشمول که شرایط آن‌ها به تائید سازمان‌های ذیربط رسیده باشد، بیش از ظرفیت فروش باشد، منتخبان به روش قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد. در غیر اینصورت برای تمامی مادران مشمول، امکان ثبت‌نام نهایی و واریز وجه میسر خواهد بود.

شایان ذکر است که گروه سایپا از صبح امروز، طرح فروش محصولات زامیاد بدون فرآیند قرعه‌کشی و محدودیت‌های فروش را به مرحله اجرا درآورده است.

62244560

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رقیه

    بنام خدا
    باسلام وصلوات واحترام
    چرا برای زنان سرپرست برا خریدن ماشین ازکارخانه کاری نمی‌کنیداصلا نتوانست اند بخرند تاحالا هم ماشین ندارند لطفا بررسی واقدام کنید

  • ناشناس

    خواهشا برای معلولان تحت پوشش بهزیستی هم امکان خرید خودرو از کارخانه بدون قرعه کشی را فراهم نمایید، خدایی مظلومترین قشر این جامعه هستند.

  • ناشناس

    آیا کسی که ۱۰ تا ۱۵ سال پیش ماشین خریده و الان دیگه فرسوده شده و میخواد عوض کنه و پول خرید آزاد رو هم نداره چرا حق ثبت نام ندارد یکی به من جواب اینو

  • ناشناس

    محمدرضا هستم ماشین تیبا1بصورت پیش خرید بهمن99برنده شدم و میبایست بهمن 1400تحویل می‌گرفتم 15بهمن 1400تمامی پول ماسیمو پرداخت کردم ولی تا امروز1401/2/7هنوز تحویل نگرفتم به کی باید شکایت کردپذیرش هستم از رشت لطفاً رسیدگی شود

  • ناشناس

    محمدرضا هستم 70روز پول کامل تیبا1ر1دادم ولی هنوز ماشینمو باتوجه به اینکه پلاک شده وبیمه هم شده دریافت نکردم نمی‌دونم به کی باید شکایت ببرم پذیرش سایپام میباشد
    لطفاً رسیدگی کنید

  • مصطفی تراشکار

    بسمه الله وتعالا. مادیگه از بست با موتور سیکلت از روستا اومدیم شهرو ثبت نام کردیم.ولا خسته شدیم برنده نشدیم .موتور سیکلت یطرف استرس قرکشی هم یطرف . ما که تو۳۲ سال سن نتونستیم یه ماشین صفر بخریم از سایپا و ایران خودرو. با در آمد کارگری ناچیز .که بازم خدارو شکر
    .بخاطر این ماه رمضان حداقل مارو برنده یه فروش سه ماهه کنید. دیگه با بی ماشینی داریم پیر میشیم. هر کی چشم پوشی کنه خدا و حرمت ای ماه مبارک از خودش و خوانوادش نگذره.

  • حمید

    یه سوال اینجا پیش میاد اگر محصولات سایپا و ایران خودرو بد هست پس چرا اینقدر مردم برای این خودرو ها سر دست می شکنند ایراد از خود مردم هست اگر کیفیت نداره و مشکل دارن نخرید بعدش جالبه همه شاکی هستن ولی تو خرید نفر اول با خودتون چند. چند هستید معلومه