کد مطلب: ۳۵۸۲۰۹

رئیس فراکسیون اصناف مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز:

سال ۹۸ بحران اقتصادی نخواهیم داشت / کالاها تا ۲ سال آینده در انبارها دپو شده‌اند

سال 98 بحران اقتصادی نخواهیم داشت / کالاها تا 2 سال آینده در انبارها دپو شده‌اند

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: هیچ بحران اقتصادی‌ای در سال آینده نخواهیم داشت، زیرا خوشبختانه با تدابیر ارزشمند مسئولان نظام، کالاها برای دو سال آینده در انبارها دپو شده‌اند و به همین جهت جای هیچ گونه نگرانی نیست.

شهباز حسن‌پور بیگلری، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در گفتگو با «تجارت‌نیوز» در پاسخ به این سوال که آیا قیمت کالاهای اساسی در سال 98 گرانتر می‌شود؟ گفت: تدابیر لازم در خصوص 25 قلم کالای اساسی اندیشده شده است، هم‌اکنون بیش از 400 هزار تن شکر برای شب عید و ماه مبارک رجب و رمضان در حال توزیع است.

رئیس فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از روز شنبه ( 18 اسفندماه 98) شکر در 100 نقطه از تهران به غیر از نمایشگاه‌ها با نرخ 3500 تومان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه بازار مملو از کالا است و مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نیست. طی جلسه‌ای که با بازرسان کشور در اتاق اصناف تهران داشتیم چنانچه تخلفی در بازار صورت گیرد با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین بحران اقتصادی ایران در سال 98 چیست؟ گفت: هیچ بحران اقتصادی در سال آینده نخواهیم داشت. خوشبختانه با تدابیر ارزشمند مسئولان نظام، کالاها برای دوسال آینده در انبارها دپو شده‌اند و به همین جهت جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن می‌خواهد جو روانی با محوریت وقوع بحران اقتصادی در سال 98 در بازار ایجاد کند و عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو هم برای اینکه بتوانند از این آب گل‌آلود ماهی بگیرند و سودهای هنگفتی به جیب بزنند، به این جو روانی دامن می‌زنند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به دلیل ارتباطی که با دنیا برقرار کردیم و جلسات فشرده‌ای که طی سه ماه گذشته در مجلس شورای اسلامی برگزار شد و هماهنگی با وزرا و تیم اقتصادی دولت جای هیچ‌گونه نگرانی برای سال آینده نیست.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت: طی سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به کشور چین تفاهم‌نامه‌های خوبی امضا شد. ایران کشور ثروتمند و تاثیرگذار در منطقه است، بنابراین جای هیچ‌گونه نگرانی و مشکلی برای سال آینده نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.