کد مطلب: ۱۹۰۳۰۱

رئال مادرید بدترین نیم فصل دهه را به ثبت رساند

رئال مادرید بدترین نیم فصل دهه را به ثبت رساند

رئال مادرید در این نیم فصل بدترین آمار را در دهه جاری به ثبت رساند.

رئال مادرید به نظر می‌رسد دیگر با لالیگا خداحافظی کرده است. پس از شکست برابر ویارئال آماری عجیب در رابطه با تیم زین‌الدین زیدان به ثبت رسید. سفید پوشان در نیم فصل به اندازه کل فصل گذشته امتیاز از دست دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مادرید پس از دیدار دیروز (شنبه) ۲۲ امتیاز را در ۱۸ بازی لالیگا از دست داد. ۹ نتیجه‌ دردناک برای سفید پوشان به پنج تساوی (سلتاویگو، اتلتیک بیلبائو، لوانته، اتلتیکومادرید و والنسیا) و چهار شکست (رئال بتیس، خیرونا، بارسلونا و ویارئال) تقسیم می‌شود.

ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو بارها شاهد چنین نتایج تلخی بوده است. پنج سقوط مادرید در این مکان اتفاق افتاده است. تساوی برابر لوانته، والنسیا و شکست مقابل رئال بتیس، بارسلونا و ویارئال در این ورزشگاه دیده شد.

همه این آمار نشان می‌دهد مادرید در بحران قرار دارد و شاگردان زیدان بدترین نتایج نیم فصل این دهه را به ثبت رساندند. پس از گذشته ۱۹ هفته‌ رئال مادرید به ترتیب در این دهه ۱۴ امتیاز در سال ۲۰۱۷ ، ۱۷ امتیاز در ۲۰۱۶، ۹ امتیاز در ۲۰۱۵ ، ۱۰ امتیاز ۲۰۱۴، ۲۰ امتیاز در ۲۰۱۳ ، هشت امتیاز در ۲۰۱۲ ، ۹ امتیاز در ۲۰۱۱ و ۱۳ امتیاز در ۲۰۱۰ از دست داد.

همچنین مادرید در قرن ۲۱ تنها دوبار چنین آمار ضعیفی را در ۱۹ هفته‌ به ثبت رساند. این تیم ۳۲ امتیاز در فصل ۰۲ - ۲۰۰۱ از دست داد و در فصل ۰۶ - ۲۰۰۵ به ۳۰ امتیاز از دست داده رسید.

ناکامی کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما در گلزنی، شرایط نامناسب فیزیکی بازیکنانی مانند تونی کروس و لوکا مودریچ و عملکرد بد تیم دوم باعث شده است، مادرید دیگر به قهرمانی در لالیگا فکر نکند و بدترین عملکرد را در این دهه یا قرن به ثبت رسانده باشد.

منبع: آس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.