کد مطلب: ۵۳۰۸۹۸

رئیسی؛ نامزد شماره یک شورای وحدت اصولگرایان

رئیسی؛ نامزد شماره یک شورای وحدت اصولگرایان

سخنگوی شورای وحدت، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را اولویت شماره یک این شورا برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری دانست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، منوچهر متکی، از مکاتبه با ده نامزد حائز شرایط بررسی در شورای وحدت خبر داد واین افراد را شامل اقایان رئیسی‏، رضایی، قالیباف، رستم قاسمی،ضرغامی، سعید محمد، سعید جلیلی، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، حسین دهقان و علی نیکزاد برشمرد.

وی افزود: در اجرای تصمیم هیأت عالی شورای وحدت ۱۰ نفر انتخاب شدند که برای آنان نامه فرستادیم و از آنان خواستیم رئوس برنامه‌ها و حداقل ۱۰ نفر از اعضای کابینه شان را معرفی کنند تا پس از دریافت پاسخ شان برای گفتگو با آنان برنامه ریزی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که تا زمان باقی مانده تا نام نویسی از داوطلبان، علاوه بر این ده نفر اگر افراد دیگری هم حائز شرایط باشند آیا به این لیست افزوده خواهند شد اظهار داشت: بله، اکنون هم منحصر به این ده نفر نیستیم، نامزد‌های دیگری هم هستند چه کسانی که اعلام حضور کردند چه اعلام حضور نکردند، اما در معرض هستند و آنان را می‌شناسیم که زمینه‌ها و ظرفیت‌ها را تا حد زیادی دارند بنابراین ممکن است این ده نفر افزایش یابد.

سخنگوی شورای وحدت درباره ساز و کار این شورا برای معرفی نامزد اصلح گفت: یکبار این کار را در شورای وحدت انجام دادیم که با توجه به سوابق و با نگاه به انتخابات ۹۶، گزینه اولویت دار شورای وحدت، جناب آقای رئیسی است.

آخرین اخبار انتخابات را در صفحه اختصاصی انتخابات پیگیری کنید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.