کد مطلب: ۴۹۷۶۰۶

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه برای خانم‌های خانه‌دار

راهنمای خرید لوازم آشپزخانه برای خانم‌های خانه‌دار

اگر قرار باشد تا بهترین لوازم آشپزخانه را برای خودتان انتخاب کنید در مرحله اول ایجاد یک طرح و انجام تحقیقات آگاهانه در مورد لوازم خانگی قبل از شروع خرید می‌تواند اصلی‌ترین بخش انتخاب و خرید لوازم آشپزخانه باشد؛ که در حالی که بودجه خود را حفظ کرده‌اید یک آشپزخانه شیک و کاربردی برای خانواده و سبک زندگی خود ایجاد می‌کنید.

لوازم آشپزخانه شما تک به تک کاربرد و اهمیت خاصی دارند و در طول زمان و استفاده مکرر کارایی روز اول خودشان را از دست می‌دهند یا پس از چندین سال استفاده دل شما را می‌زند. از آنجایی که آشپزخانه قلب یک خانه و نقطه مهم برای مادر و خانم خانه است (آقایانی که آشپزی می‌کنند تنها به کارایی لوازم آشپزخانه اهمیت می‌دهند، بنابراین در این قسمت آقایان را فاکتور گرفته‌ایم) پس لوازم آشپزخانه هم باید بی‌نقص و در هارمونی با دیگر لوازم باشد.

سام ست شرکتی موفق و ایرانی با سابقه درخشان 20 ساله در تولید لوازم آشپرخانه است که به دلیل کیفیت بالا، سهولت استفاده و هماهنگ و ست بودن با دیگر لوازم آشپزخانه بسیار مورد توجه واقع شده و اکثر مصرف کننده‌ها تصور می‌کنند یک محصول خارجی است.

لوازم آشپزخانه سام ست

خرید جهیزیه به غیر از این که برای شروع یک زندگی باشد، برای برآورده کردن آرزو عروس از خانه ایده‌آل است. معمولا مشاهده شده که دختر خانم‌ها (عروس‌ها) وقتی با مادرهایشان به خرید جهیزیه می‌روند قبل از بررسی کارایی و کیفیت لوازم و سرویس آشپزخانه به شکل ظاهری محصول توجه می‌کنند. البته گروهی هم تنها قیمت را در نظر می‌گیرند.

شرکت تولیدی سام ست از آنجایی که در داخل کشور به تولید و فروش می‌پردازد و در دستور کار خود سلامت محور بودن، سهولت در استفاده و البته هماهنگ بودن و زیبایی کار را در نظر گرفته، با قیمتی بسیار مناسب در کنار رقبا خارجی در بازار ظاهر شده است.

شما هم اگر به دنبال تغییر لوازم آشپزخانه یا خرید جهیزیه هستید بهتر است بدون بدبینی که اکثر ما ایرانی‌ها به جنس تولید داخلی داریم و چشم بسته تولیدات خارجی و حتی چینی را می‌پذیریم به سراغ خرید لوازم جهیزیه و تعویض سرویس آشپزخانه بروید. شرکت‌های با تجربه داخلی در حال حاضر بسیار بهتر از خارجی‌ها عمل می‌کنند.

دلیل دیگری که به شما توصیه می‌کنیم برای سرویس آشپزخانه به سراغ جنس‌های داخلی بروید این می‌باشد که کشور ما در تحریم است و شنیده می‌شود که جنس‌های بی‌کیفیت وارد کشور می‌شود و با چسباندن مارک و تغییرات جعبه و بسته‌بندی به عنوان برندهای برتر جهان به فروش می‌رسد.

به طور کلی راه تشخیص بهترین لوازم منزل را برای شما آورده ایم اما پیش از آن بهتر است با محصولات تولیدی و ویژگی‌های شرکت سام ست آشنا شوید تا خودتان متوجه شوید که اصرار ما برای خرید اجناس داخلی و انتخاب لوازم آشپزخانه سام ست در چیست.

محصولات شرکت سام ست

  • سرویس آشپزخانه
  • ابزار آشپزخانه
  • لوازم اشپزخانه: سطل برنج، سطل زباله، برس توالت‌شوی، قوطی حبوبات، تخته گوش، سینی، بندرخت، میز اتو.
  • ظروف نچسب
  • و …

ویژگی‌های تولیدات سام ست

  • سهولت و راحتی در استفاده
  • هماهنگ و ست بودن با دیگر لوازم آشپزخانه
  • سلامت محور و استفاده کمتر از مواد شیمیایی
  • مناسب بودن قیمت و تهیه راحت

برای مشاهده انواع محصولات سام ست مستقیم به سراغ سایت این شرکت موفق بروید.

سایت رسمی شرکت تولید سام ست: Samset.co

سرویس آشپزخانه سام ست

ویژگی‌های لوازم و سرویس آشپزخانه خوب

اگر قرار باشد تا بهترین لوازم آشپزخانه را برای خودتان انتخاب کنید در مرحله اول ایجاد یک طرح و انجام تحقیقات آگاهانه در مورد لوازم خانگی قبل از شروع خرید می‌تواند اصلی‌ترین بخش انتخاب و خرید لوازم آشپزخانه باشد؛ که در حالی که بودجه خود را حفظ کرده‌اید یک آشپزخانه شیک و کاربردی برای خانواده و سبک زندگی خود ایجاد می‌کنید.

برای انتخاب بهترین مورد‌های لوازم آشپزخانه باید به گزینه‌های موجود در سبک، ویژگی، کیفیت و فناوری، انتخاب بهترین لوازم برای آشپزخانه جدید یا بازسازی شده دقت کنید و عموما برای بهترین و مدرن‌ترین انتخاب‌ها می‌توانید از متخصصان این زمینه کمک بگیرید.

تمام لوازم خانگی با در نظر داشتن آشپزهای خانگی مشتاق طراحی شده‌اند و یک تجربه غذایی را به شما ارائه می‌دهند که به شما احساس می‌کند در آشپزخانه حرفه‌ای هستید.

  • با یک برنامه شروع کنید:

سعی کنید تمام ویژگی‌های وسایل مورد نیاز خود را بشناسید و بهترین آنها را انتخاب کنید. شما باید لوازم مورد نیاز خود را ارزیابی کنید، این کار در چند زمینه کلیدی به شما کمک شایانی می‌کند که یک استراتژی خرید لوازم عالی داشته باشید.

  • عملکرد و سبک زندگی

هنگام برنامه‌ریزی برای آشپزخانه جدید، عموما باید سبک زندگی خانواده خود را در نظر بگیرید و آن را بر اساس شیوه زندگی و سرگرمی خود طراحی کنید.

شما باید یادداشت برداری کنید، از تمامی مواردی که دوست دارید در آینده در آشپزخانه تود قرار بدهید یا مواردی که در آشپزخانه فعلی خود می پسندید.

شاید شما دوست داشته باشید، که چند وسیله سرگرم کننده هم در آشپزخانه خانه تان داشته باشید. برای مثال؛ اگر دوست دارید سرگرم شوید، افزودن وسایل خاص مانند کشوی گرم کننده یا یخ ساز را در نظر بگیرید.

شاید هم یک خانواده پر چمعیت و شلوغ داشته باشید و بخواهید در وقت صرفه جویی کنید، باید تمامی این موارد را در نظر بگیرید و یک لیست گسترده خواسته‌ها، آسان‌تر کردن خواسته‌ها و خواسته‌هایی که ویژگی‌های خاص دارند را تهیه کنید.

نکته: چه به صورت شخصی و چه با یک متخصص حرفه‌ای در زمینه طراحی، سعی کنید برای خرید محصولات مورد نظر در مرحله اول به خرده‌فروشان یا نمایشگاه‌ها سر بزنید.

ابزار آشپزخانه سام ست

و در آخر:

هنگامی که بودجه لوازم خانگی و نیازهای عملکردی خود را تعیین کردید، می‌توانید با انتخاب سبک و طراحی آشپزخانه، گزینه های خود را بیشتر محدود کنید.

خوب است که بدانید در آشپزخانه‌های لوکس امروزی، فولاد ضد زنگ جزو محبوب ترین گزینه پایان است. تمیز کردن سطح براق فولاد ضد زنگ علاوه بر با دوام بودن، آسان نیز است.

یکی دیگر از گرایش‌های لوکس، ادغام لوازم خانگی با کابینت با استفاده از پانل‌های سفارشی است. این کار شامل ساختن پانل‌هایی است که توسط سازنده کابینت طبق مشخصات سازنده ساخته می‌شود. به غیر از این پنل‌ها می‌توانید به سراغ محصولاتی بروید که در هماهنگ بودن و ست بودن محصولاتشان با دیگر لوازم آشپزخانه فکر کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.