کد مطلب: ۲۷۵۱۸۲

ربیعی: مناطق مرزی تسهیلات می‌گیرند

ربیعی: مناطق مرزی تسهیلات می‌گیرند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تسهیلات مالی ترکیبی با کمترین رقم سود بانکی با هدف جذب سرمایه‌گذاران و ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق مرزی به متقاضیان راه‌اندازی واحدهای تولیدی پرداخت می‌شود.

علی ربیعی روز شنبه در آیین آغازین ساخت سه واحد صنعتی شیرآلات بهداشتی در گرمی مغان افزود: سیاست دولت در مرزها افزون بر تامین امنیت، حفظ جمعیت ساکن در آنجا، فراهم کردن رفاه اجتماعی و جلوگیری از مهاجرت با ایجاد فرصت های شغلی جدید در این مناطق است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی اضافه کرد: ایجاد و گسترش واحدهای صنعتی و تولیدی در مناطق مرزی از برنامه های دولت است که با تسهیلات ترکیبی و ارزان قیمت از صاحبان صنایع و سرمایه گذاران در این مناطق حمایت می شود.

ربیعی با اشاره به آغاز کار ساخت سه کارخانه شیرآلات در شهرستان مرزی گرمی مغان اظهار داشت: سیاست ایجاد خوشه تولید شیرآلات کشور در این منطقه از استان اردبیل دنبال می شود و با تولید قطعه های مختلف شیرآلات در هر یک از این واحدهای صنعتی، در آینده محصولات با برند گرمی روانه بازار خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: با بهره برداری از این سه کارخانه و نیز توسعه کارخانه شیرآلات قهرمان زمینه اشتغال یک هزار و 800 نفر در گرمی مغان فراهم می شود و این تعداد برای منطقه مرزی کوچک رقم چشمگیر و قابل توجهی است.

فرماندار گرمی مغان نیز در این آیین گفت: ساخت کارخانه های تولید شیرآلات آویسا، نوآوران و آذر آب با سه هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان آغاز می شود.
ابراهیم امامی اظهار داشت: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی، گرمی مغان به قطب تولید شیرآلات بهداشتی در کشور تبدیل می شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به گرمی مغان همچنین از کارخانه تولید شیرآلات قهرمان دیدن کرده و در جریان گسترش این واحد صنعتی با ایجاد 400 شغل جدید قرار گرفت.

ساخت درمانگاه تامین اجتماعی گرمی مغان نیز روز شنبه با حضور علی ربیعی آغاز شد.

شهرستان گرمی در شمال استان اردبیل قرار دارد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.