کد مطلب: ۷۰۴۷۴۷

تخصیص ۳۸هزار میلیارد منبع برای رتبه‌بندی معلمان/ زمان بارگذاری مدارک تمدید شد

تخصیص ۳۸هزار میلیارد منبع برای رتبه‌بندی معلمان/ زمان بارگذاری مدارک تمدید شد

زمان بارگذاری مدارک در سامانه رتبه‌بندی معلمان تا فردا تمدید شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ۳۸هزار میلیارد منبع برای رتبه‌بندی معلمان تخصیص داده شده است.

به نقل از ایرنا، وزیر آموزش‌وپرورش روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: از اول سال آینده تقویمی، به‌صورت استحقاقی هر فرد در هر رتبه وارد می‌شود.

یوسف نوری درباره پیوستن وزارت آموزش‌وپرورش به پنجره ملی گفت: سامانه اصلی آموزش‌وپرورش مدت‌هاست که به پنجره واحد خدمات الکترونیک دولت پیوسته است و زیرمجموعه‌ها را هم مکلف کردیم هر چه زودتر این اقدام را انجام دهند.

نوری ادامه داد: اگر احیانا زیرساخت‌ها آماده نباشد باید همکاران ما با منطق مستدل دلیل تأخیر احتمالی‌شان را در این ارتباط اعلام کنند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید آیا کل آموزش‌وپرورش به این پنجره واحد می‌پیوندد، اظهار کرد: آنچه که برای ما تکلیف شده چهار سامانه است که اولین و مهم‌ترین آن را وصل کرده‌ایم و سه سامانه زیرمجموعه نیز باید وصل شود.

تمدید زمان بارگذاری مدارک رتبه‌بندی معلمان

وزیر آموزش و پرورش منابع اختصاص یافته برای رتبه‌بندی معلمان را ۳۸هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این منابع در ۱۸ ماه میان مشمولان توزیع می‌شود.

یوسف نوری در پاسخ به اینکه قانون رتبه‌بندی معلمان چه موقع اجرایی می‌شود، تصریح کرد: برخی از همکاران ما مدارک لازم را هنوز بارگذاری نکرده‌اند.

نوری در پاسخ به اینکه آیا وزارت آموزش‌وپرورش مدارک لازم معلمان را در اختیار ندارد، اضافه کرد: یک سری از مدارک هستند که در سامانه ما قرار دارند و همکاران ما باید یک سری مدارک تکمیلی را هم بارگذاری کنند که این مدارک مربوط به صلاحیت عمومی یا شایستگی عمومی و شایستگی تخصصی و حرفه‌ای است و ما این مدارک را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: باید یک بار برای همیشه در راستای اجرای این طرح، مدارک موردنیاز در سامانه مشخص شده قرار بگیرد و از همکارانمان درخواست می‌کنیم که این کار را هرچه زودتر انجام دهند.

به گفته وزیر آموزش و پرورش، بارگذاری مدارک تا فردا (۳۱ شهریور) تمدید شده است و معلمان هرچه زودتر باید این مدارک را جمع آوری و ثبت کنند تا وزارت آموزش‌وپرورش هم بتواند رتبه‌بندی معلمان را سریع‌تر انجام دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.