کد مطلب: ۷۶۱۵۷۰

ادعای فروش اردوگاه شهید باهنر به‌ قطر‌ی‌ها تکذیب شد

ادعای فروش اردوگاه شهید باهنر به‌ قطر‌ی‌ها تکذیب شد

فروش اردوگاه باهنر در کمتر از 24 ساعت تکذیب شد. خبر مولدسازی اردوگاه باهنر دیروز در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شد ولی سازمان خصوصی سازی امروز این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس سازمان خصوصی سازی فروش اردوگاه شهید باهنر تهران را به قطری‌ها تکذیب کرد.

این درحالی است که روز گذشته مسئولان اعلام کردند که مولدسازی را از اردوگاه باهنر تهران آغاز می‌کنند و این خبر در کمتر از 24 ساعت تکذیب شد.

رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه نگرفته‌ایم و برخی رسانه‌ها و کانال‌های خبری ادعایی کذب مبنی بر واگذاری اردوگاه شهید باهنر در قالب مولدسازی مطرح کرده‌اند که این موضوع را تکذیب و رد می‌کنم.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی کانال‌های پیام‌رسان و رسانه‌های زرد، بدون توجه به منافع ملی، اخباری کذب و دروغ‌هایی شاخ‌دار منتشر می‌کنند که جای تأمل دارد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای مولدسازی اردوگاه شهید باهنر تهران‌ نداریم و هیچ اقدامی هم در این حوزه درباره این اردوگاه انجام نشده است.

بنابراین گزارش امروز چند کانال خبری مدعی شدند که اردوگاه شهید باهنر تهران در فهرست املاک و اموالی که در قالب طرح مولدسازی از سوی دولت برای فروش گذاشته شده‌اند، قرار گرفته و قرار است امیر قطر در قالب مولدسازی، این اردوگاه‌ را خریداری کند‌.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • قطبی نژاد

    این روزها مخالفان دولت رئیسی همراه بیگانگان به شایعات بزرگی دست می زنند

  • مهام

    تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
    از این دولت هیچ چیز بعید نیست.