خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۳۵۵۰

رشد حجم و ارزش معاملات بورس در آخرین هفته تابستان

رشد حجم و ارزش معاملات بورس در آخرین هفته تابستان

در جریان معاملات آخرین هفته تابستان امسال حجم و ارزش معاملات به ترتیب ۱۰ و ۱۳ درصد افزایش داشته است.

در جریان معاملات آخرین هفته تابستان امسال در مدت 4 روز معاملاتی حجم معاملات 18230 میلیون سهم و ارزش آن 50469 میلیارد ریال بود که حجم و ارزش معاملات به ترتیب 10 درصد و 13 درصد افزایش داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، ارزش بورس اوراق بهادار تهران نیز در پایان معاملات این هفته به عدد 6001655 میلیارد ریال رسید که 1.4 درصد افزایش داشته است.

همچنین صنعت محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را با 30.8 درصد و بانک‌ها و موسسات اعتباری بیشترین حجم معاملات را با 25.1 درصد در این مدت به خود اختصاص داده است.

این در حالی است که در 30 روز گذشته نیز صنعت زراعت و خدمات وابسته با بازدهی 64 درصد در صدر صنایع بورسی قرار گرفت و صنعت اطلاعات و ارتباطات هم با افت 10.2 درصدی بیشترین افت را تجربه کرد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس از ابتدای سال جاری بیش از 65 درصد افزایش داشته است. این در شرایطی است که در محاسبه شاخص کل بورس تهران با برخی از شاخص بورس‌های بین‌المللی نسبت به پایان هفته گذشته، در محاسبه بازدهی‌ها، شاخص بورس توکیو (TOPIX) با رشد 5.6 درصدی بیشترین بازدهی و شاخص بورس دبی (DFM INDEX ) با افت 2.5 درصدی کمترین بازدهی را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.