کد مطلب: ۵۹۴۶۱۰

رشد قیمت ۴ محصول ایران خودرو در بازار + جدول قیمت

رشد قیمت ۴ محصول ایران خودرو در بازار + جدول قیمت

ایران خودرویی‌ها نیمه آبان ۱۴۰۰ را با رشد اندک قیمت در بازار آغاز کردند تا به این طریق همراستایی در بازار دلار را حفظ کرده باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روند پیش گرفته در بازار امروز در حالی در بازار پرتیراژهای ایران خودرو رقم خورد، ایران خودرویی ها هفته گذشته را نیز با رشد قیمت به پایان رسانده بودند. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز شاهد تداوم رشد قیمت دلار در بازار نیز بوده ایم روندی که بر بازار خودرو نیز اثرگذاشت و موجب شد تا شاهد افزایش قیمت برخی از محصولات ایران خودرو در بازار باشیم.

به گفته فعالان بازار خودرو، نوسانات نرخ دلار این روزها به راحتی بازار خودروها را به کنترل خود درآورده است و قیمت خودرو هم جهت با نرخ دلار در بازار تغییر می کند. از سوی دیگر عرضه و تقاضا در بازار نیز بسیار محدود شده و این امر موجب نیز بر روند بازار خودرو اثرگذار بوده است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار
از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، « پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7 » و « سورن پلاس »، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

با این شرایط می توان گفت در میان خانواده ۲۰۶ امروز «پژو ۲۰۶ صندوقدار» و « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» امروز با افزایش یک میلیون تومانی هر دو با قیمت ۲۹۵ تومانی در بازار قیمت گذاری شدند. اما امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بدون تغییر و با قیمت ۲۵۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر قیمت «سورن پلاس» هم امروز رشد یک میلیونی داشت و قیمت آن در بازار به ۳۲۱ میلیون تومان رسید، اما «سمند LX با موتورEF7 » امروز بدون تغییر در بازار ۲۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد. «رانا پلاس» هم امروز رشد یک میلیونی داشت و در بازار ۲۷۸ میلیون تومان قیمت گذاری خورد.

از سوی دیگر امروز «دنا معمولی» نیز بدون تغییر در بازار با قیمت ۳۳۲ میلیون تومان معامله شد. «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم تغییر قیمت نداشت و ۴۷۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

ایران 15

منبع: اقتصادنیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    والله به رب به رسول اصلا خودرو نخرید بیائید مثل چند سال پیش کمپین نه به خرید خودرو ایجاد کنیم چون انزمان نتیجه داده بود الان هم بهتر نتیجه می ده . التماستان می کنم فقط یکماه نخرید بعد ببینید چه می شود.

    • ناشناس

      ماشین نخریدیم .وام دادن همه رفتن خریدن ..به نظر من باید انقدر گرون بشه تا کسی نخره ان موقع کاری میکنند یا مردم یا مسولین

  • ناشناس

    اینا قیمت کارخونه هستش برو بیرون ببین چه خبره.

  • ناشناس

    خیلیه رای بدی به یکی که برات کار کنه گرونش کنه پدرتو دربیاره رییسی حیف رای من به تو کل خانوادم رای دادن بهت اینجوری خودتو نشون دادی اون از برنج که نیومده یکماه بعد اومدنت گرونش کردی اینم خودرو پراید ۱۱۰ میلیونی رو کردی ۱۷۰ و پارس ۲۴۰ تومنی رو کردی ۳۳۰ ۱۸ میلیون ایرانی رو حقشان را پایمال کردی برای دوروزه ی مال دنیا که خوردن نداره والله ما راضی نیستیم هم شما هم اون روحانی که پدر امت ایران را در اورد

    • ناشناس

      شما وما هنوز نفهمیدیم از کجا داریم میخوریم
      مگه رئیسی گفته قیمت رو ببرن بالا

  • ناشناس

    سلام .کجای دنیا سراغ داری ماشین میخری چندسال سوارش میشی بعد چند برابر قیمت صفر بفروشیش

  • ناشناس

    کمی صبر مرغ سحر ناله تر کن ??

  • ناشناس

    فقط میگم خدا خیر نده بهتون، الهی یه روزی بشه که داخل دیجی کالا ماشین بذارید واسه فروش

  • مسعود

    قیمتها خیلی بالاست ، اما متاسفانه کیفیت خودروها ، به شکل قبل بسیار پائین باقی مانده .

  • ناشناس

    واقعاٌ شورشا درآوردید

  • رضا

    کاربر محترمی که اشاره داشتند مگر آقای رییسی گفته قیمتها رو بالا ببرید :شاید نگفته باشند که قیمتها را بالا ببرید اما میتوانند واردات انواع و اقسام خودروهای خارجی به کشور را بدون اخذ گمرکی آزاد نمایند و اونوقت خواهید دید که آیا آقای رییسی میتوانند کاری بکنند یا خیر؟چون به محض آزاد شدن واردات خودرو اصلا کسی نگاه به ماشینهای تولید داخل نخواهد کرد چه برسه به اینکه بخواد بخره .از لحاظ ارز هم بازار آزاد دلار آزاد را از جیب مردم میتوانند بگیرند .تا زمانی که این انحصار برای مردم توسط تولید کنندگان خودرو وجود داره وضع همین خواهد بود.

  • ناشناس

    قیمتا خیلی پایینه لطفا ببرید بالاتر این ملت بی غیرت هنوز تحمل دارن