کد مطلب: ۳۰۰۴۷۲

رشد ۳۹ درصدی صادرات ایران به روسیه

رشد ۳۹ درصدی صادرات ایران به روسیه

رایزن بازرگانی ایران در روسیه با اشاره به برگزاری نمایشگاه کیف و کفش در روسیه و حضور قدرتمند ایران در این نمایشگاه، گفت: صادرات ایران به روسیه ۳۹ درصد رشد داشته است.

فرهاد پرند، رایزن بازرگانی ایران در روسیه گفت: در 77مین نمایشگاه بین المللی چرم و کفش مسکو (موس شوز ۲۰۱۸) مشارکت کنندگان از بیش از 30 کشور از جمله ایران محصولات تخصصی چرم و مصنوعات آن را به نمایش گذاشته اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با تاکید بر افزایش ۳۹ درصدی صادرات ایران به روسیه افزود: تولیدات کفش و چرم ایران از نظر قیمت و کیفیت قابل رقابت است و معرفی برند ملی در خصوص چرم و کفش بصورت مستمر از ۲ سال پیش با برگزاری پاویون ج.ا.ایران در موش شوز آغاز شد که امید است با حمایت شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ایران این روند ادامه یابد.

پرند اظهار داشت: مشکل اصلی عدم معرفی و شناخت مصرف کننده روس از محصولات چرم و کفش ایران است که در روند بازاریابی و فروش این محصولات با پیگیری دفتر رایزنی بازرگانی و همکاری مساعد سازمان توسعه تجارت ایران مراحل ارزیابی، اخذ تضمین جهت ارایه مجوز به یک شرکت جهت ایجاد شو روم، بازاریابی و فروش کفش و چرم ایران در روسیه در حال انجام است.

گفتنی است، این نمایشگاه که از سال ۱۹۹۷ همه ساله ۴ بار برگزار می شود بزرگترین نمایشگاه کفش در روسیه و اروپای شرقی است که این دوره از نمایشگاه در مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع و ۶۰۰ غرفه از 19 تا 22 شهریور ماه در شهر مسکو برپا خواهد بود.

منبع: مقاومتی‌نیوز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.