خبر مهم:

کد مطلب: ۱۱۸۴۴۴

رشد ۳۵ درصدی صادرات ایران به ایتالیا

رشد 35 درصدی صادرات ایران به ایتالیا

واردات ایتالیا از ایران در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۵ درصدی داشته و از ۳۵۳ میلیون یورو در ۹ ماهه سال ۲۰۱۵ به ۴۷۷ میلیون یورو در ۹ ماهه امسال رسیده است. جدیدترین آمار منتشر شده از سوی پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورو استات) نشان می دهد مبادلات تجاری ایران

واردات ایتالیا از ایران در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۳۵ درصدی داشته و از ۳۵۳ میلیون یورو در ۹ ماهه سال ۲۰۱۵ به ۴۷۷ میلیون یورو در ۹ ماهه امسال رسیده است.

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی پایگاه خبری کمیسیون اروپا(یورو استات) نشان می دهد مبادلات تجاری ایران و ایتالیا در 9 ماهه نخست سال جاری میلادی رشد 17 درصدی داشته است.

مبادلات تجاری ایران و ایتالیا که در ماه های ژانویه تا سپتامبر 2015 بالغ بر 1.213 میلیارد یورو اعلام شده بود در مدت مشابه امسال به 1.428 میلیارد یورو رسیده است.

صادرات ایتالیا به ایران در 9 ماهه سال جاری میلادی با رشد 10 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به 951 میلیون یورو رسیده است. ایتالیا در ماه های ژانویه تا سپتامبر 2015 بالغ بر 860 میلیون یورو به ایران کالا صادر کرده بود.

به گزارش تسنیم،واردات ایتالیا از ایران در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 35 درصدی داشته و از 353 میلیون یورو در 9 ماهه سال 2015 به 477 میلیون یورو در 9 ماهه امسال رسیده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.