کد مطلب: ۷۶۲۱۹

رقابتی شدن واردات پهنای باند

دبیر کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون صنایع با وزارت ارتباطات، نمایندگان اعلام کردند که امکان مشارکت بخش خصوصی در واردات پهنای باند به کشور با حفظ کنترل حاکمیتی وجود دارد. رمضانعلی سبحانی‌فر با تشریح جزئیات جلسه اخیر کمیسیون صنایع مجلس با وزارت ارتباطات اظهار داشت: در این جلسه بر

دبیر کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس گفت: در جلسه اخیر کمیسیون صنایع با وزارت ارتباطات، نمایندگان اعلام کردند که امکان مشارکت بخش خصوصی در واردات پهنای باند به کشور با حفظ کنترل حاکمیتی وجود دارد.

رمضانعلی سبحانی‌فر با تشریح جزئیات جلسه اخیر کمیسیون صنایع مجلس با وزارت ارتباطات اظهار داشت: در این جلسه بر ضرورت رقابتی شدن واردات پهنای باند در کشور تاکید شد.

دبیر کمیته فناوری اطلاعات و ارتباطات مجلس افزود: نمایندگان مجلس به وزارت ارتباطات اعلام کردند که امکان مشارکت بخش خصوصی در واردات پهنای باند به کشور با حفظ کنترل حاکمیتی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم که در رقابتی شدن واردات پهنای باند امکان اعمال کنترل‌های حاکمیت وجود دارد، توضیح داد: حاکمیت می‌تواند با اعمال شرایطی همچنان کنترل، نظارت و پالایش را در گت‌وی (دروازه ورودی اینترنت) برعهده بگیرند.

به گزارش فارس، سبحانی‌فر گفت: همچنین در این جلسه علاوه بر تاکید بر واگذاری فعالیت‌ها به بخش خصوصی، نمایندگان انتظارات خود را درباره اجرایی شدن سریع‌تر اساسنامه جدید شرکت پست، تسریع در صدور پروانه دو اپراتور پستی خصوصی، قرار گرفتن فعالیت‌های پست بانک در مسیر اصلی خرده‌ بانکداری و ایجاد شعبه در شهرستان‌ها و مناطق محروم و روستایی، توسعه تلفن ثابت و تلفن همراه، استفاده از توان داخلی در توسعه‌ها، استفاده از پتانسیل هاب منطقه برای ترانزیت اینترنت را با وزارت ارتباطات مطرح کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.