کد مطلب: ۲۸۱۵۴۲

رنو حاضر به ترک ایران نیست

رنو حاضر به ترک ایران نیست

جمعه گذشته بلومبرگ در خبری کوتاه به نقل از مدیراجرایی رنو خبر از ترک ایران از سوی این خودروساز فرانسوی داد تا جمع فرانسوی‌هایی که می‌خواهند از ایران بروند کامل شود، اما یک مقام آگاه در شرکت رنو پارس در گفت و گو با خبرنگار ما اطلاعات دقیقی در این باره ارائه کرد و گفت رنو از ایران نمی رود.

جمعه گذشته بلومبرگ در خبری کوتاه به نقل از مدیراجرایی رنو خبر از ترک ایران از سوی این خودروساز فرانسوی داد تا جمع فرانسوی‌هایی که می‌خواهند از ایران بروند کامل شود، اما یک مقام آگاه در شرکت رنو پارس اطلاعات دقیقی در این باره ارائه کرد و گفت رنو از ایران نمی‌رود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این مقام آگاه در شرکت رنوپارس که خواست نامش فاش نشود، گفت: حقیقت این است که قائم مقام مدیرعامل شرکت رنو - نیسان - میتسوبیشی در روزهای گذشته در جلسه‌ای در فرانسه در جمع برخی تحلیلگران اقتصادی به تشریح شرایط پیش روی این شرکت پرداخته بود و این جلسه از طریق اسکایپ برای خبرنگاران نیز پخش می‌شد.

این مقام آگاه ادامه داد: قائم مقام مدیرعامل شرکت رنو - نیسان - میتسوبیشی در این جلسه خاطرنشان کرد که فعالیت‌هایمان در ایران را محدود می‌کنیم، اما هیچ گاه از ایران خارج نمی‌شویم، زیرا در این کشور منافع بلندمدت تعریف کرده‌ایم.

منبع: ایران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.