کد مطلب: ۸۱۴۱۳۷

آمریکا: روابط با ایران را حفظ می‌کنیم

آمریکا: روابط با ایران را حفظ می‌کنیم

وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد توانایی ارتباط با ایران و ارسال پیام به این کشور در هر زمانی که به نفع واشنگتن باشد را حفظ می‌کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، متیو میلر، سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا در واکنش به اظهارات «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه ایران در آستانه سفر سلطان عمان به تهران گفت: توانایی ارتباط و ارسال پیام به ایران را حفظ کرده‌ایم، اما محتوای این پیام‌ها یا چگونگی ارسال آن‌ها را تشریح نمی‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت خارجه آمریکا، این مقام ارشد وزارت خارجه دولت بایدن در عین حال تصریح کرد:، اما همیشه اعلام کرده ایم توانایی ارتباط با ایران و انتقال و ارسال پیام‌های خود به ایران را در هر زمانی که به نفع ایالات متحده باشد، حفظ می‌کنیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در عین حال تاکید کرد: ما هرگز محتوای پیام‌ها یا وسیله ارسال آن‌ها را تشریح نمی‌کنیم، اما همچنان معتقدیم دیپلماسی بهترین راه قابل راستی آزمایی و پایدار برای حصول اطمینان از جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.

سخنگوی جدید وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که از او پرسید: پیش از این می‌گفتید که به دلیل اعتراضات و نقض حقوق بشر در ایران، بر برجام متمرکز نیستید. آیا آن دوره گذشته است؟ تاکید کرد: ما مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستیم و معتقدیم دیپلماسی بهترین راه برای دستیابی به این هدف است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.