کد مطلب: ۶۱۷۶۳۳

ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

ایرانسل روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال کشور شد

ایرانسل موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و تندیس «جایزۀ ملی روابط‌عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» از هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران، با کسب بیشترین امتیازهای لازم از ارزیابی‌های تخصصی شد.

ایرانسل موفق به دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» و تندیس «جایزۀ ملی روابط‌عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» از هفدهمین دورۀ سمپوزیوم بین‌المللی روابط‌عمومی و هجدهمین جشنوارۀ برترین‌های روابط‌عمومی ایران شد.

این مراسم با پیام ویدیویی خانم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) و سخنرانی دکتر علی دارابی قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح و عصر امروز یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰، در سالن اصلی مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این مراسم روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به دلیل توجه به معیارهای تعالی و سرآمدی در حوزۀ دیجیتال و اهتمام در پیاده‌سازی و اجرای آنها، شایستۀ دریافت لوح‌تندیس «نشان ویژۀ روابط‌عمومی سرآمد دیجیتال» کشور شناخته شد و همچنین، تندیس «جایزۀ ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیکی و مجازی» را از «هجدهمین دورۀ جشنوارۀ برترین‌های روابط عمومی ایران» دریافت کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.