کد مطلب: ۴۸۹۴۲۲

روحانی:

مهم نیست دولت بعدی آمریکا دست چه کسی باشد

مهم نیست دولت بعدی آمریکا دست چه کسی باشد

رئیس جمهور با بیان اینکه مهم نیست دولت بعدی آمریکا دست چه کسی باشد گفت: ما دشمنان را وادار می‌کنیم که قانون، مقررات و پیمان‌ها را اجرا کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسن روحانی صبح امروز در مراسم افتتاح طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی کشور اظهار کرد: 9 ماه دیگر از عمر دولت باقیست و ما با همان امید و تلاش روز اول، فعالیت می‌کنیم و هیچ تردیدی در موفقیت دولت و ملت برای آبادانی کشور ندارم.

وی با بیان اینکه در این سه سال روزهای سختی بر دولت و ملت ایران وارد شد که نظیر آن در تاریخ کشورمان وجود ندارد تصریح کرد: همیشه تحریم وجود داشته است ولی جنگ اقتصادی آن هم در شرایط کرونا این گونه نبوده است. آن آقایی که در کاخ سفید بود ، در دوران کرونا بی رحمانه تحریم و جنگ را تشدید کرد. آنها به هیچ اصول انسانی ، حقوق بشری و قوانین بین المللی پایبند نبودند ولی مطمئنم این ملت ماست که در نهایت پیروز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نتیجه انتخابات آمریکا امشب یا فردا مشخص می‌شود و اینکه دولت دست هر کسی باشد مهم نیست؛ زیرا دولت آنها در برابر ملت ما تسلیم می‌شود. آنها راهی ندارند که در برابر صبر و مقاومت ملت ما، فشار افکار عمومی و قوانین و مقررات بین المللی تسلیم شوند. ملت ما در برابر کرونا، تحریم‌ها و سختی مقاومت و ایستادگی کرد. افتتاح همین پروژه‌های امروز نشان روشنی است که ملت ما مقاومت کرده و کمر خم نمی‌کند و ما در نهایت پیروز می‌شویم.

وی تاکید کرد: بی تردید ما می‌توانیم در برابر دشمنان موفق شویم و آنها را وادار کنیم قانون و مقررات و پیمان را اجرا کنند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اونا تسلیم‌ما‌شدن؟!!! با وجود امثال شما با این طرز فکر معلومه وضع کشور چجوری‌میشه.

  • به امید روز جزا

    افرین واقعا دونستم چقدر مستقلی بابا ما کلید داریم حالا بایدن یا ترامپ چه فرقی میکنه

  • ناشناس

    بله همه این است که آقای روحانی رئیس جمهور ماس?علی برکت الله

  • ناشناس

    خداازتونگذره

  • ناشناس

    به خدا که درست میگی! چون مشکل ما تو! هستی.

  • شیطان پرست

    بایدم برا شما مهم نباشه چی کم دارین نفستون از جای گرم بلند میشه یبارم پای بدبختیایه مردم بشینین مردم تورو صورتتون میگن از شما بیزارن خودتونو زدین ب اون راه برای ما هم دیگه مهم نیست کرونا بگیریم یا ن ولی بگیریم بهتره

  • ناشناس

    نباید هم مهم باشه گند زدی دوره ت داره تموم میشه خودتم شکر خدا بارتو بستی

  • ناشناس

    شما گل بفرما

  • کامیاب

    یه سوال دارم این چه جوریه که میگن چرا کالا کمه میگید امریکا میگیم چرا گرون شده میگید امریکا چرا همه چی چند برابر ارزش واقعیشه میگید امریکا بعد الان میگید که مهم نیست که دولت بعدی امریکا کیه
    چقدر جالبه واقعا به کی باید شکایت کرد پس کی مقصره ای خدا خودت به دادمان برس

  • ناشناس

    مهم اینه ک شما رو از اونی که هستین بیچاره تر میکنم