کد مطلب: ۶۹۱۸۵۳

روسیه صدرنشین خریدار ملک در ترکیه

روسیه صدرنشین خریدار ملک در ترکیه

شهروندان روسیه با خرید ۱۰۲۸ باب مسکن در ترکیه در صدر و اتباع ایرانی با خرید ۴۳۱ واحد در رده دوم خریداران خارجی خانه طی ماه ژوئیه امسال قرار گرفتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، طی ماه ژوئیه در مجموع ۹۳ هزار و ۹۰۲ باب منزل مسکونی در ترکیه خرید و فروش شده که از این تعداد ۳ هزار و ۹۳۹ واحد توسط شهروندان خارجی خریداری شده است.

عصرایران به نقل از آناتولی، شهروندان روسیه با خرید ۱۰۲۸ باب مسکن در ترکیه در صدر و اتباع ایرانی با خرید ۴۳۱ واحد در رده دوم خریداران خارجی خانه طی ماه ژوئیه امسال قرار گرفتند.

بر اساس داده‌های سازمان آمار ترکیه «TÜİK» در ماه ژوئیه گذشته ۳ هزار و ۹۳۹ واحد مسکونی در سراسر کشور به اتباع خارجی فروخته شده که از این تعداد بیشترین میزان با ۱۰۲۸ واحد توسط شهروندان روسیه خریداری شده است.

طی ماه ژوئیه در مجموع ۹۳ هزار و ۹۰۲ باب منزل مسکونی در ترکیه خرید و فروش شده که از این تعداد ۳ هزار و ۹۳۹ واحد توسط شهروندان خارجی خریداری شده است.

اتباع کشورهای ایران با خرید ۴۳۱ واحد و عراق با ۳۸۰ واحد مسکن در ماه ژوئیه پس از روس‌ها بیشترین خانه را در ترکیه خریده اند.

بر این اساس، میزان کل فروش مسکن در ماه ژوئیه به اتباع خارجی با افت ۱۲٫۴ درصدی روبرو بوده است. همچنین طی این ماه درصد خرید خانه توسط شهروندان خارجی نسبت به کل معاملات صورت گرفته ۴٫۲ درصد بوده است.

از سوی دیگر، شهر آنتالیا در ماه ژوئیه با ۱۴۲۱ واحد مسکن بیشترین تعداد خانه فروخته شده به اتباع خارجی را به خود اختصاص داده است. استانبول و مرسین به ترتیب با فروش ۱۱۵۴ و ۲۸۹ واحد مسکن در این زمینه پس از آنتالیا قرار گرفتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.