کد مطلب: ۴۵۵۲۶۳

سخنگوی سهام عدالت:

۱۷ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کردند

۱۷ میلیون نفر روش مدیریت مستقیم را برای سهام عدالت انتخاب کردند

سخنگوی سهام عدالت گفت: از مجموع ۴۹ میلیون سهام‌دار عدالت حدود ۱۷ میلیون روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حسین فهیمی، سخنگوی سهام عدالت در گفتگو با شبکه خبر در خصوص افرادی که در حال حاضر روش غیرمستقیم را انتخاب کردند، اظهار کرد: اشخاصی که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند سهام‌دار یک شرکت به نام شرکت‌های سرمایه‌گذار استانی خواهند شد، اما به طور کلی می‌توان به این مسئله اشاره کرد که تمام دارایی‌های آن‌ها از این ۳۶ شرکت سهام عدالت که در بازار بورس فعالیت دارند به شرکت سرمایه‌گذار استانی واگذار می‌شود.

سخنگوی سهام عدالت در خصوص مجموع آمار افرادی که در سامانه سهام عدالت روش مستقیم را انتخاب کردند، افزود: تا به امروز ۱۷ میلیون نفر روش مستقیم را انتخاب کرده‌اند، نکته‌ای که می‌توان به آن اشاره کرد این مسئله است که برخلاف پیش‌بینی بد بینانه‌ ما و سایر کارشناسان بورس در خصوص اینکه مشمولان سهام عدالت در همان روز‌های اولیه آزادسازی سهام عدالت به شعب بانک‌های مربوط جهت فروش سهامشان مراجعه می‌کنند، اما خوشبختانه با توجه به رفتار منطقی که سهام‌داران در این خصوص به نمایش گذاشتند تا به امروز فقط ۶۰۰ هزار نفر از مجموع ۱۷ میلیون نفر سهام‌دار به بانک‌ها در جهت فروش سهامشان مراجعه کرده‌اند.

او تاکید کرد: از این ۶۰۰ هزار نفر عده‌ای بخشی از سی درصد سهام خود را به فروش رساندن و بعضی دیگر از سهام‌داران تمام سهام سی درصد خود را در بانک‌ها معامله کرده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرزاد

    جای این همه مصاحبه بیخودی یه مصاحبه بکنین بگین چ زمانی پولا رو میریزین؟اونجور گ شماها گفتین 4روزه میریزین فک کنم رفت برای 4ماه

  • خسته

    چرا همش تکراری حرف میزنید اقای فهیمی در مورد واریز پول حرف بزنید وگرنه هر دفعه حرفای تکراری یکم معرفت داشته باشید

  • سلام

    سلام بانک سپه کی واریز میکنه پول سهام عدالت

  • فلانی

    اگرمعامله شده پولش کو؟ 10 روز پیش در ایوا ثبت درخواست فروش کردم. پولی که فعلا واریز نکردند.

  • علی آقا

    با سلام. ۱۳ خرداد درخواست فروش سهام عدالت از طریق وب سایت بانک مهر ثبت کردم. هنوز هیچ خبری از واریز پول نیست. میشه بگید واریزی ها از کی شروع میشه؟؟

  • ب

    خب استاد خیلیا بخاطر عقب موندگی اطلاعات سایتتون نتونستن بفروشن نمونش خود من الان دو هفتس منتظرم سایت سهام عدالت بروز شه سهامم بیاد تو پرتفوی بفروشم وگرنه اون 600 هزار الان پنج میلیون میشد

  • سعید

    سلام.بانک صادرات برا مادرم 2170000هزار پول فروش سهامو ریخته برا بقیمون ک بانکای دگ هستیم چیزی نیومده سهامشم 532هزار تومنی بوده.همسایمون رفته بانک سوال پرسیده گفته چند روز دگ واریز میشن صبر کنید.

  • محسن

    نمیدانم بانک و کارگزاری چه سهامی را میفروشد برا همینم فعلا سهامم را نفروختم با چند نفر سهامدار قدیمی مشورت کردم گفتند اگر خودت میتوانی سهام متنوع داشته باش اگر نمیدانی کدام بهتر و بدتر است چون ممکن است اشتباها همه سهام خوبت را بفروشی ولی آنها که بعدا ضرر دارد نگهداری ،پس از هر کدام کمی بفروش تا همه را داشته باشی چون سهامهای عدالت همه اش خوب است و آنها نگهداری بالا میرود نمیدانم چکار بهتر است لطفا دوستان راهنمایی کنید

  • 0000

    سلام من 9خرداددرخواست فروش سهام عدالت دربانک تجارت دادم ولی هنوربرام واریزنکردن

  • 0000

    اقا پول ماهم روهم واریزکنید13روزشد بانک تجارت واریزکنن لامصب