کد مطلب: ۲۷۷۷۲۶

رگبار باران و رعدوبرق در برخی مناطق کشور

رگبار باران و رعدوبرق در برخی مناطق کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز در برخی نقاط استان‌های جنوبی و دامنه‌های جنوبی زاگرس رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.

مین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی ، درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان‌های کشور، اظهار کرد: امروز برای سواحل شمال کشور علاوه بر کاهش دما، بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: از بعدازظهر امروز در برخی نقاط استان‌های جنوب فارس،کرمان، سیستان و بلوچستان و دامنه‌های جنوبی زاگرس رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد، ضمن آنکه وزش باد شدید و احتمال وقوع گرد و خاک برای خوزستان دور از انتظار نیست.

نقشینه با اشاره به اینکه طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور وزش بادهای شدید را خواهیم داشت، گفت: برای فردا در سواحل شمال مازندران، گلستان و شمال آذربایجان شرقی و غربی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امشب سواحل غربی دریای خزر مواج خواهد بود، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا روز دوشنبه این تلاطم ادامه داشته باشد، ضمن آنکه امروز نیمه شمالی خلیج فارس و فردا شمال و مرکز خلیج فارس مواج خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در سه روز آینده دمای استان تهران صاف خواهد بود، گفت: طی سه روز آینده، آسمان تهران در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد بود.

نقشینه، بیشنیه دمای تهران در مهرآباد را 40 درجه و شمیرانات را 39 درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: فردا بیشینه دما در مهرآباد 41 و شمیرانات 40 درجه سانتی گراد خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در پایان گفت: امروز ارومیه و شهرکرد با کمینه دمای 12 درجه خنک‌ترین مرکز استان کشور به شمار می‌روند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.