کد مطلب: ۵۷۲۷۷۸

کدام استان‌ها امروز منتظر باران باشند؟

کدام استان‌ها امروز منتظر باران باشند؟

سازمان هواشناسی برای امروز (چهارشنبه) رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ را برای هفت استان کشور پیش‌بینی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با ورود سامانه جدید به کشور از ظهر روز گذشته استان‌های مازندران، گلستان، ارتفاعات استان تهران، کرمان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و بوشهر در روز جاری با رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد مواجه خواهند بود.

این سامانه در روز پنجشنبه استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر و جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس را در بر خواهد گرفت و اواخر وقت همین روز از کشور خارج خواهد شد.

جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، وزش تند باد موقت، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی موقت و محدود، از جمله مخاطرات احتمالی ورود این سامانه است.

سازمان هواشناسی توصیه کرده افراد در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و عشایر کوچ‌رو به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر از جابه‌جایی خودداری کنند.

سازمان هواشناسی تاکید کرد احتیاط در چرای دام در مسیل‌ها و مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی در دستور کار دامداران و کوهنوردان باشد.

منبع: ایرنا

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناصر

    کاشکی این دولت یه پولی خرج میکرد ابر ها رو بارور می کرد مانند کشور های دگه وکشورمون از خشک سالی نجات پیدا میکرد

    • ناشناس

      خخخخ
      از کرونا چ خبر