کد مطلب: ۷۵۴۳۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حذف خالق ریک اند مورتی بر ادامه سریال چه تاثیری دارد؟

حذف خالق ریک اند مورتی بر ادامه سریال چه تاثیری دارد؟

جاستین رولند، خالق مشترک سریال انیمیشنی ریک اند مورتی به دلیل محکومیت به خشونت خانگی از حضور در ادامه این سریال منع شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شبکه تلویزیونی ادالت سوییم، اعلام کرد که روابط کاری خود را با جاستین رولند، خالق مشترک سریال انیمیشنی بزرگسالان ریک اند مورتی و صداپیشه دو شخصیت اصلی سریال و تعداد دیگری از شخصیت‌ها قطع کرده است.

رولند که اخیرا به جرائمی در زمینه خشونت خانگی محکوم شده است حالا از این سریال پرفروش و محبوب کنار گذاشته شده است اما سریال بدون او ادامه خواهد یافت و دن هارمن به عنوان تنها خالق آن شناخته خواهد شد.

به نقل از هالیوود ریپورتر ، نقش‌هایی که جاستین رولند در سریال بر عهده داشته به افراد دیگری سپرده خواهد شد و ساخت فصل هفتم این سریال همچنان بدون تغییر ادامه پیدا خواهد کرد.

اتهامات رولند مبنی بر خشونت خانگی، ضرب‌وشتم با جراحت بدنی، حبس با تهدید، فریب و کلاهبرداری، از ژانویه سال 2020 آغاز شد. چند ماه بعد او دستگیر و با وثیقه 50 هزار دلاری آزاد شد.

رولند همچنین از دو سیتکام انیمیشنی به نام‌های Solar Opposites و Koala Man نیز کنار گذاشته شد. ثروت خالص او 4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که بخش عمده آن را از همکاری او با سریال ریک اند مورتی بدست آورده است.

این سریال در سال 2021 بیش از 150 میلیون دلار فروش داشت و مجموعه NFT آن نیز به قیمت 1.6 میلیون دلار به فروش رفت. ریک اند مورتی در هر قسمت 3 میلیون دلار درآمد تبلیغاتی به دست آورده است که برخی از قسمت‌ها تا 4 میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

محبوبیت ریک اند مورتی در دنیای فیلم و سریال

سریال ریک اند مورتی که فصل سوم آن در سال 2018 پخش شد، به قدری محبوبیت و فروش داشت که ادالت سوییم 70 قسمت دیگر از آن را سفارش داد که تا فصل 10 سریال ادامه خواهد داشت.

این سریال ماجراهای ناگوار ریک سانچز، دانشمند دیوانه و مورتی اسمیت، نوه خوش‌قلب اما پریشان او را دنبال می‌کند که زمان خود را بین زندگی واقعی و ماجراجویی در دنیاهای دیگر تقسیم می‌کنند. این نمایش به دلیل اصالت، خلاقیت و طنزش مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

فصل اول ریک و مورتی با استقبال گسترده منتقدان روبرو شد و همچنین موفقیت تجاری نیز داشت، به طوری که ادالت سوییم تنها دو ماه پس از پخش سریال، فصل دوم ریک اند مورتی را سفارش داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.