کد مطلب: ۷۶۴۱۶۶

زلزله باز هم ترکیه را لرزاند

زلزله باز هم ترکیه را لرزاند

مراکز لرزه نگاری از وقوع زلزله ۵ ریشتری در هاتای ترکیه خبر دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مراکز لرزه نگاری از وقوع زلزله ۵ ریشتری در هاتای ترکیه خبر دادند.

پیش از این ششم فوریه، زلزله مهیبی ترکیه را لرزاند. به گزارش ایسنا سلیمان سویلو، وزیر کشور ترکیه اعلام کرد که شمار کشته‌شدگان این زلزله در جنوب این کشور به ۴۳ هزار و ۵۵۶ نفر افزایش یافته است.

مدیر اورژانس دفتر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا اظهار داشت که به همراه ۲۹ تیم بین‌المللی از ۲۲ کشور در مناطق زلزله‌زده ترکیه فعالیت می‌کنند.

جرالد راکنشاب با بیان اینکه از آغاز عملیات امدادرسانی به صورت هماهنگ با وزارت بهداشت ترکیه فعالیت می‌کنند، اذعان داشت: تمام تلاش خود را برای التیام زخم‌های زلزله‌زدگان انجام می‌دهیم، تیم پزشکی ژاپن نیز با پزشکان، پرستاران و مقامات ترکیه همکاری می‌کنند.

راکنشاب گفت: از مناطق زلزله‌زده ترکیه بازدید کردم، مشاهده ویرانی بزرگ به ویژه در انطاکیه بسیار ناراحت‌کننده بود. سایر نقاط نیز به شدت تحت تأثیر زلزله قرار گرفته‌اند. به تلاش برای کمک به زلزله‌زدگان ادامه می‌دهیم.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • عاشقان اهل بیت وعاشق خلایق

    سلام وحسته نباشید خیلی خیلی ناراحت کشور همسایه عزیز ودوست داشتنی ترکیه وسوریه شدیم عزیزان یک اینکه خداوند مهربان قدرتند صبر وسلامنی بدهد به این عزیزان وانشاعالله که بیشتر به مردمان این کشورها توجه شود از تمام همسایگان تقاضایی کمک رسانی را در خواست میکنم واز کشورم ناج سرم ومردمان پاک دل این سرزمین مادری با اینکه خودمان مشکلات زیاد داریم که انشاالله به امید خدا درست میشو ممنونم دلاوران که جز اولین نفر برای کم رسانی برای رضای خدا, بودیم خدا قوت وتشکر وقدردانی میکنم. ممنونم قربان عریزان ایران زمین بزرگ. بعدشم کشورهای همسايه ببینند تو این روزههای سخت دوست خوب دوستان خوبتروغیره چه کسانی هستند تو روزهای سختی یه دوسست واقعی یه همسایه باوخدا به داد هم میرسد بسلام یا علی.