خبر مهم:

کد مطلب: ۴۷۵۱۵۲

زلزله ۵.۱ ریشتری در گلستان / اعلام اولین آمار مجروحان

زلزله ۵.۱ ریشتری در گلستان / اعلام اولین آمار مجروحان

مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از مصدوم شدن ۱۰ نفر در زلزله بامدادی رامیان در استان گلستان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ،حسین درخشان با اشاره به گزارش اولیه تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر از زلزله ۵.۱ ریشتری رخ داده در رامیان استان گلستان گفت: درپی این زلزله ۳۶امدادگر جمعیت هلال احمر در پوشش ۹ تیم به مناطق متاثر از زلزله در رامیان و روستاهای قورچای، الهادی و ویرو اعزام شدند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس، شش دستگاه خودرو کمک دارسبک و یک دستگاه موتورسیکلت از سوی جمیت هلال احمر به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شده است، گفت: بر اساس گزارش های دریافتی که از طریق دهیاران و تیم‌های ارزیاب دریافت شده در مناطق قورچای، ویرو و … خسارتی به برخی از ابنیه وارد شده است.

درخشان در مورد تعداد مصدومان این زلزله نیز گفت: گزارش های اولیه حاکی از آن است که ۱۰ نفر شامل هفت نفر در روستای قورچای و سه نفر در روستای الهادی دچار مصدومیت شده‌اند که خدمات درمانی به آنان ارائه شده است.

به گفته مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر آماده‌باش جمعیت هلال احمر در مناطق متاثر از زلزله همچنان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: در مسیر دو روستای الهادی و ویرو ریزش کوه سبب محدودیت تردد برای خودروهای عادی شده و تنها خودروهای کمک دار امکان تردد دارند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام وقت بخیر در ارتباط با خبر زلزله جالب است مردم در شهرستان گنبد ساعاتی را در خیابان سپری کردند ولی عزیزان گرگان را با فاصله ۶۰ کیلومتری در خبر اعلام می‌کنند ولی از گنبدکاووس در ۲۰ کیلومتری اسم برده نمیشود چرا ؟؟؟؟