کد مطلب: ۷۴۱۴۳۰

زلزله شدید خراسان جنوبی را لرزاند

زلزله شدید خراسان جنوبی را لرزاند

زلزله نسبتا شدیدی دقایق قبل خراسان جنوبی را لرزاند.

به گزارش تجارت‌نیوز ،‌ زلزله ۵.۱ ریشتری خراسان جنوبی را لرزاند.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان جنوبی اعلام کرد: زلزله ۵.۱ ریشتری ساعت ۱۶:۵۴ دقیقه امروز، عمق ۸ کیلومتری زمین در استان خراسان جنوبی، حوالی بشرویه را لرزاند.

وی ادامه داد: در پی این حادثه ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل هلال‌احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: هنوز اطلاعات دقیقی از میزان خسارات احتمالی این حادثه در دست نیست، به محض دریافت گزارش‌های اولیه ارزیابان، اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

مهدی ولیپور در این‌باره گفت:‌ در ساعت ۱۶:۵۴ عصر امروز زلزله‌ای به بزرگی ۵.۱ ریشتر منطقه بشرویه در خراسان جنوبی را لرزاند. عمق این زلزله در هشت کیلومتری از سطح زمین بوده و در نقاطی مانند شهرستان‌های ارسک، طبس و … نیز احساس شده است.

وی با بیان اینکه در پی این زلزله تیم‌های ارزیاب سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر به مناطق متاثر از زلزله اعزام شدند، گفت:‌ تاکنون گزارشی از خسارات ناشی از این زلزله مخابره نشده است و ارزیابی‌ها ادامه دارد. در عین حال تمامی تیم‌ها و پایگاه‌های امدادونجات نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

ولیپور از مردم نیز خواست که خونسردی خود را حفظ کرده و تا ساعات آینده تا جایی که امکان دارد از قرارگرفتن در اماکن مسقف و دارای احتمال سقوط پرهیز کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.